San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ik zat ook wat te kloten met Photoshop. En dit is eruit gekomen. Ben er zelf wel tevreden mee. Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hij is erg mooi, ik vind alleen links, die ''scherven'' te hoekerig. Het lettertype vind ik ook minder, het past totaal niet bij het thema. Ik vind de ''wazige wolk'' voor het plaatje wel goed gelukt 7/10 Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hij aan de rechter kant mooi maar de linker valt tegen. 8.4/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Gewoon even een vraagje, zeker weten dat je hebt zitten kloten? Kijk hier maar eens. Ik vind de sig niet mooi, veel te druk. En de tekst vind ik ook eigenlijk niet erg goed. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Gewoon even een vraagje, zeker weten dat je hebt zitten kloten? Kijk hier maar eens.Ik vind de sig niet mooi, veel te druk. En de tekst vind ik ook eigenlijk niet erg goed. Wat bedoel je met kijk hier? Denk je dat ik zit te jatten ofzo? Dan heb je het mooi mis, want ik jat geen sigs. En de achtergrond is een c4d render met blending mode. Bewerkt: 15 april 2006 door General Lee Reageren
Dago58x Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Ik vind hem wel mooi hoor 8/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Gewoon even een vraagje, zeker weten dat je hebt zitten kloten? Kijk hier maar eens. Ik vind de sig niet mooi, veel te druk. En de tekst vind ik ook eigenlijk niet erg goed. Wat bedoel je met kijk hier? Denk je dat ik zit te jatten ofzo? Dan heb je het mooi mis, want ik jat geen sigs. En de achtergrond is een c4d render met blending mode. Zeg ik dat? Gewoon even een vraagje Hij leek er gewoon zo veel op, het lijkt veel op dezelfde achtergrond, maar dat je hem niet geript hebt zie ik ook wel . Reageren
Silverwing Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Heb je de C4D render zelf gemaakt? Het is natuurlijk altijd beter als je sigs maakt met spullen die jijzelf hebt gemaakt. Dat oranje van diet tekst vindt ik niet passen bij de rest van je stijl. De feather rondt je render maakt het maar heel gek uitkomen bij de achtergrond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.