Jump to content

Oblivion

oblivion hot or not  

20 leden hebben gestemd

1. 1. moet ik oblivion kopen of niet

• Ja
      16
    • Nee
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja die moet(nouja moet als je het zelf wil :bier:) je zeker kopen

het is een onwijs mooi spel om te spelen, je kan er van alles doen beetje rond waggelen of een hele stad neerhakken. Vele dungeons om schatten te vinden quests, arena gevechten en zo kan ik nog wel uren doorgaan over deze game

Conclusie: het is een zeer gaaf spel waarmee je uren speelplezier hebt :Y

1 klein nadeel je hebt er best een goede pc voor nodig

:cya:

Geplaatst:

Als je van het genre houd,zou ik hem zeker kopen ! Ik heb hem al.Maar op een -euh,hoe zal ik het zeggen- "andere" manier in mijn bezit weten te krijgen :engel:.Je kan doen wat je wilt ; De wildernis ingaan en geen Quests doen.Of braaf de Missie's/Quests doen _O_ .Het enige nadeel is zoals Killerfist al zei : Je hebt er een best goede PC voor nodig.En het is véél beter dan al die Online-Zooi zoals Runescape en Maplestory,en andere MMORPG's en Text-Based Games met verotte graphics en een megaslechte Gameplay :t

Geplaatst:

Oblivion, het is een paradijs.

Ik weet zeker dat jullie me voor gek gaan verklaren, maar ik had het spel gedownload, een duistere bladzijde uit mijn geschiedenis, maar ik vond het spel zó leuk, dat ik naar de winkel ben gegaan en het gekocht heb (zoals ik overigens met alle spellen doe, maar ik had zoiets van 'die móet ik hebben'. Het spel is echt geweldig!

Je merkt gewoon dat alles leeft, je hebt niet van die paden waar je nooit iemand tegenkomt, je komt altijd wel een struikrover of een wachter te paard tegen, zodra je van het pad gaat kom je in de wildernis terrecht: Kleine dorpjes en ruïnes vol met artefacten die je vervolgens voor grof geld kan verkopen in een van de steden. Voor ieder wat wils, een boogschutter, warrior, magiër of een handelaar, alles kan..

Kopen, kopen, kopen!! Als je hem legaal koopt krijg je trouwens ook nog wat extra's erbij zoals een mooie posten en de handleiding (Ik heb zelf ondervonden dat het spel zonder handleiding erg moeilijk is). Dit is echt de eerste keer dat ik een spel download dat ik echt zo graag wil hebben dat ik niet kan wachten, en dat ik het vervolgens legaal koop. Een topper!

Geplaatst:

Oblivion;een mooie middeleeuwse RPG;perfecte graphics en de perfecte actie;kortom een game die niet bij je verzameling mag ontbreken :*D

Geplaatst:
Ja die moet(nouja moet als je het zelf wil :bier:) je zeker kopen

het is een onwijs mooi spel om te spelen, je kan er van alles doen beetje rond waggelen of een hele stad neerhakken. Vele dungeons om schatten te vinden quests, arena gevechten en zo kan ik nog wel uren doorgaan over deze game

Conclusie: het is een zeer gaaf spel waarmee je uren speelplezier hebt :Y

1 klein nadeel je hebt er best een goede pc voor nodig

:cya:

wel jammer van dat je een goede pc nodig hebt maar ik ga binnenkort een xbox 360 kopen :D dan komt hij zeker in mijn collectie

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind het niet supervet, want ik vind dat Rpg`s pas op zijn best zijn als je het online kan spelen. :*D

Maar het is toch nog wel een super vet spel :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...