jobiscky Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 hallo, ik zou graag willen weten of er een code is voor een motor, wat je ook heb voor anderen voertuigen. want ik kan wel in auto,s rijden hoor maar niet zo goed :$ als op een motor. ps. ik heb gta voor de pc. alvast bedankt. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Nee, er is helaas geen cheat/code dat er een moter ineens op de weg staat. Wel zijn er andere voertuigen die je kunt spawnen. Hier vind je de auto-spawn cheats. Bewerkt: 15 april 2006 door Ruurd31 Reageren
jobiscky Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 jammer, maar dankje Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Je kunt wel een Quadbike spawnen, die stuurt als een motor! PC cheat: FOURWHEELFUN PS2 cheat: Left, Left, Down, Down, Up, Up, Square, Circle, Triangle, R1, R2. Xbox cheat: Left, Left, Down, Down, Up, Up, X, B, Y, Right Trigger, Black Reageren
Rullez Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 nee die zijn er niet want een qoad is geen moter Reageren
2moredays Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 je hebt ook de code ninjatown dan rijden er bijna alleen maar motors rond en geen autos dan pak je een motor doe je de code nog een keer krijg je weer allemaal autos en zo Reageren
Goliat Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Een code voor een motor is er dus niet maar je kan wel n00b-mode downloaden en daarmee kan je wel voertuigen spawnen[dus ook motors] -Download n00b-mode- Succes. Reageren
Typhoon Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Je kan natuurlijk de n00bmod download zoals Golait zegt. In dit topic vindt je daar meer info over. Maar je kan ook een trainer downloaden, een trainer die ik wel eens gebruikte en die ook goed is vindt je hier. Deze trainer kan alle voertuigen spawnen, en nog veel meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.