nvidea Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 ik heb een vraag, als je een politie uniform aanhebt, herkent het leger je niet. maar waar kun je dan zo'n uniform vinden? ik heb het al geprobeerd met een uniform download, maar het leger herkent me nog. kan iemand me helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) ik heb een vraag,als je een politie uniform aanhebt, herkent het leger je niet. maar waar kun je dan zo'n uniform vinden? ik heb het al geprobeerd met een uniform download, maar het leger herkent me nog. kan iemand me helpen? Ik zal zo even een kaartje maken, voor je waar je het uniform kan vinden. Je moet even het pilitiebureau ingaan, volgens mij ligt hij in de douche. Je kan het uniform pas aan doen na de missie 'Copland' geloof ik. Of beter gezegd na die missie spawnt hij in het politiebureau. Veel plezier! Bewerkt: 15 april 2006 door -Matthijs- Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Je kan het politie uniform na de missie Copland Hij bevindt zich in het politiebureau. Ik heb hem even met pijltje aangewezen. Bewerkt: 15 april 2006 door Typhoon Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hij bevind zich in Washington Beach! Dat is vlakbij de Malibu Club. Reageren
Rullez Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 bij het politieburo in washintong beach Reageren
JoV Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Je moet de eerste hal recht daar ligt de Politie Uniform.. In de Politebureau in WashingtonBeach. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.