racer22 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 eeuh ik heb een probleem met een savegame wat nog nooit eerder is gebeurd ik heb mijn savegame gewoon bij mijn documenten user files blablablas gezet ik weet cker dat ik dat goed heb gedaan maar als ik hem laad staat de naam er wel gewoon van de save game bijvoorbeeld end of lines ofzo en dan laad ik hem maar dan begint ie gewoon bij het begin filmpje van new game dan begint ie gewoon opnieuw een jongen die ik ken had het erover dat ik mischien een patch er op moest zetten maar dat heb ik al geprobeerd ik hoop dat 1 van jullie antwoord weet want ik heb geen zin meer in missies ik wil gewoon een beetje rond racen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hey Racer22, Je hebt waarschijnlijk versie 2. Als je dan savegame's download begin je overnieuw, en dat is niet echt leuk. Je wilt dus andere savegame's kunnen laden maar dat lukt niet? Als je wel andere savegame's van versie 1 wilt downloaden moet je dit doen: Downgraden. Van V2 naar V1.Als je San Andreas downgrade naar V1 heb je een paar voordelen. Je kunt nu bijvoorbeeld modden en MTA spelen. Als je deze patch installeerd, is je spel gedowngraded. Dit is de juiste patch, misschien had jij wel een verkeerde geïnstalleerd of iets dergelijks. Als je liever je GTA niet wilt downgraden, kun je het beste een San Andreas Savegame Pack downloaden voor versie 2. Die savegamepack vind je hier: klik. In dit topic (Post 2) vind je nog veel meer informatie over Versie 1 en Versie 2, wat de voordelen zijn en wat je nou eigenlijk aan downgraden hebt. Ik hoop dat het met dat stuk tekst lukken gaat. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.