Mania-92 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Ik heb in mySQL een tabel, nu wil ik precies dezelfde tabel nog een keer alleen dan met een 1 achter de tabelnaam. Hoe doe ik dat? Bewerkt: 15 april 2006 door Mania-92 Reageren
Argon Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Ik heb in mySQL een tabel, nu wil ik precies dezelfde tabel nog een keer alleen dan met een 1 achter de tabelnaam. Hoe doe ik dat? Je hebt in phpmyadmin het volgende: - selecteer de tabel - - - klik op handelingen - - - vul de informatie in bij "kopier tabel" - - - - klik op start - je hebt 2 tabellen. Bewerkt: 16 april 2006 door juuldr Reageren
Crifox Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Of je maakt een MySQL dump en laad die dan vervolgens weer in dezelfde database in met een andere tabel naam Anyway, veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.