Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraag je :

ik heb dit :

vuurding7ss.th.jpg

gemaakt ,maar wil er ook bij dat je hem in sa kan onsteken , zo,n dingen bij een missie , (weet ff de naam niet )

ik weet niet heo je er vuur enzo bij doet ,en onsteking

alvast bedankt

Geplaatst:

Dat hoef je er denk ik niet bij te doen.

Gewoon het model texturen.

En dan vervangen door zo'n ding uit SA zelf.

Dan moet je normaal zo'n effect bekomen.

Geplaatst:

Er zit in gta geen fakkel, dus als je alleen iets vervangt, zal er geen vlam op komen. Dat ontsteken moet waarschijnlijk met scm, daar is een subforum voor. Veel succes, Greetz Wazuup ;)

Geplaatst:

nee maar bij de een missie op die ranch in bone county , moet je je een grote heli beschermen tegen kleineren ,dan staat er een fakkel ofzo iets

Geplaatst:

Nou, het zal wel ongeveer op dezelfde manier gaan als dat je lichtjes plaatst, alleen dan moet ie groter en op een of andere manier (scm?) op de fakkel blijven...

Geplaatst:

Moet je even Jgunthers vragen. Die weet over zo iets wel meer.

Ik dacht dat het ook wel in de main.scm zit... Als het inderdaad zo is move ik het topic ook. ;)

Geplaatst:

Ligt niet aan de SCM! Ligt aan je IPL/IDE als je goed kijkt zie je als end Tag ook 2dfx staan, dan zijn die Rode lichtjes, en vlammen etc.

Alleen ik weet niet of GTA ze allemaal ondersteund...

Geplaatst:

Ja, maar ik neem aan dat je met alle ide/ipl niet de vlam op de fakkel kan laten blijven, aangezien hij het bij een wapen wilt doen. Greetz Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...