peter99 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 ik heb een vraag je : ik heb dit : gemaakt ,maar wil er ook bij dat je hem in sa kan onsteken , zo,n dingen bij een missie , (weet ff de naam niet ) ik weet niet heo je er vuur enzo bij doet ,en onsteking alvast bedankt Reageren
Matiscus Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Dat hoef je er denk ik niet bij te doen. Gewoon het model texturen. En dan vervangen door zo'n ding uit SA zelf. Dan moet je normaal zo'n effect bekomen. Reageren
peter99 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 dus alleen texturen en alleen HET MODEL vervangen Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Er zit in gta geen fakkel, dus als je alleen iets vervangt, zal er geen vlam op komen. Dat ontsteken moet waarschijnlijk met scm, daar is een subforum voor. Veel succes, Greetz Wazuup Reageren
peter99 Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 nee maar bij de een missie op die ranch in bone county , moet je je een grote heli beschermen tegen kleineren ,dan staat er een fakkel ofzo iets Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Dat moet met 2dfx, maar ik weet niet of GTA 2dfx ondersteund Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Nou, het zal wel ongeveer op dezelfde manier gaan als dat je lichtjes plaatst, alleen dan moet ie groter en op een of andere manier (scm?) op de fakkel blijven... Reageren
Matiscus Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Moet je even Jgunthers vragen. Die weet over zo iets wel meer. Ik dacht dat het ook wel in de main.scm zit... Als het inderdaad zo is move ik het topic ook. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ligt niet aan de SCM! Ligt aan je IPL/IDE als je goed kijkt zie je als end Tag ook 2dfx staan, dan zijn die Rode lichtjes, en vlammen etc. Alleen ik weet niet of GTA ze allemaal ondersteund... Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ja, maar ik neem aan dat je met alle ide/ipl niet de vlam op de fakkel kan laten blijven, aangezien hij het bij een wapen wilt doen. Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.