Jump to content

De Sims 2 + uitbereidingen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een best irritant probleem me de Sims 2, en zijn uitbereidingen.

Als ik ze instaleer gebeurt dat vlekkeloos, maar als ik ze dan wil spelen doet hij het niet.

Ik klik het pictogram aan, en het lijkt alsof hij hem opstart maar hij blijft gewoon op zwart scherm staan, je kan helemaal niks meer doen.

Je kan enkel nog op 'reset' drukken, om hem opnieuw op te starten.

Ik dacht dat het aan De sims 2 zelf lag, dus heb ik er wat uitbereidingen overheen geïnstaleerd, maar ook helaas dat werkt niet.

Toen ik de Sims 2 net had gekocht, deed hij het gewoon, maar nu wil hij hem niet meer opstarten, overigens doet hij het wel op de andere pc.

En ik heb alles voor de duidelijkheidlegaal, en heb ook de patches al geprobeerd.

Wie kan me verder helpen?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Hoi Mathijs,

Lastig probleem maar ik moet zeggen dat ik me zo'n soort voorval kan herinneren. Als hij het vroeger wel deed, op de zelfde PC dan zal het misschien aan je hardware liggen, anders bij spyware/virussen óf een beschadigde CD.

De 'beschadigde CD' valt dus al af, want op een andere PC doet hij het wel, het is het toch waard om even naar te kijken, niet? Ten tweede zou ik kijken of je virussen of spyware hebt. Ik neem aan dat je zelf al een goede scanner hebt of weet, probeer eens te scannen met Ad-Aware voor spyware.

Als het aan je hardware ligt heb je een groter probleem, misschien is je grafische kaart te oud (lijkt me niet als hij het eerst wel deed), misschien is je voeding stuk? (Lijkt me ook niet..), het is het toch waard om even te kijken of er misschien iets is doorgebrandt.

Het zou hier aan kunnen liggen, kijk het gewoon even!

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Wat Viceagent zegt, zit veel waarheid in. De sims 2 kan je niet opstarten wanneer bv norton nog ingeschakeld is en andere spyware openstaat. Deze zul je dus moeten uitschakelen om te kunenn spelen.

Volgens mij hebben ze dit erin gestoken om in het spel geen onderbrekingen te veroorzaken, zoals een norton die plots een scan uitvoert. Als dit toch wel gebeurd, duurt het immers redelijk lang eer hij er weer is. En dat is een probleem :)

Greetz Merticus

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik schop dit topic toch weer even omhoog, want ik wil graag weten wat het probleem is. Nu lieg ik; mijn zus wil het weten. :clown:

Nog even een paar dingetjes op een rijtje. Zodra ik het icoontje aanklik op mijn bureaublad, komt er een zwart scherm. Dan als ik eventjes wacht valt het beeldscherm uit en zie ik op het scherm steeds: 'No signal' heen en weer knipperen. Dan staat de PC op een soort stand-by, en ik kan hem niet terug naar mijn bureaublad krijgen. Met andere woorden, ik dien hem weer opnieuw op te starten. Ik heb gezocht op Google, maar daar kreeg ik steeds dezelfde antwoorden, waar ik niet veel aanhad.

Ik sluit virussen of spyware uit. Ik begin te denken aan een hardware probleem. Al was de PC vorig jaar in precies dezelfde staat als nu, en toen deed hij het nog.

Heeft iemand nog suggesties, links, tips andere ideeën post ze dan hier! Alvast bedankt!

Geplaatst:

ik ben niet helemaal zeker maar misschien is de onderstaande reden het probleem:

1. je cd is beschadigd,en is onleesbaar

2.je steekt sims 2 spelen, maar je moet je laatste uitbreidings paket starten om te spelen(anders lukt niet)

3. er is een tekort aan geheugen

misschien helpt dit!

Geplaatst:

:cya: Hoi Matthijs,

Probeer anders je Sims 2 eens te updaten. Op de cd is daar een programma voor te vinden. (exacte locatie weet ik niet meer :$ ) Dit zou je eens kunnen proberen. Mocht hij het nu nog niet doen, dan zoek ik een andere oplossing op.

Geplaatst:

Start hem eens op met " -w" achter het doel:

Rechtermuisknop op de snelkoppeling en typ dan " -w" achter Doel. (Spatie - Streepje - kleine letter W)

Hier een plaatje:

screen116xq9.png

Ik heb het even met Sims 1 gedaan, maar doe maar alsof het Sims 2 is. :puh:

De -w zorgt ervoor dat Sims 2 in een scherm (window) wordt gespeeld.

Bij mij startte hij ook niet op, maar toen ik " -w" erbij zette, deed hij het :klap: .

Helaas doet hij het heel sloom bij mij. :duh:

Maar nu weer ontopic:

Je Sims kan het hier misschien wat slomer van gaat doen, maar als je een goede computer hebt, zal het waarschijnlijk geen probleem zijn.

Hopelijk werkt het.

Met vriendelijke groeten van

Flitskikker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...