Ewoud Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Me allernieuwste en uitdagenste map ooit: Chaos Maze Screens: Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Ziet er geweldig uit! Ik kan niet wachten tot hij af is, nu ik deze screens al zie. Ik ken al een map die hier op lijkt, maar dit ziet er toch een stukje beter uit. KUTGW PS: Ook leuk dat je zo'n topic maakt, met de vooruit gang. Bewerkt: 15 april 2006 door Twenty Eyes Reageren
SummerBase Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Super goed Ewoud Wordt het een soort pipemaze maar dan Chaos Maze, lijkt me echt cool Ik maak zelf ook mapjes ben er dus erg geinstreseerd in. Wacht dan ook graag het eind resultaat af. Maak er iets moois van, doe het voor de gtagames server. Moet hij het wel weer doen natuurlijk . Verder: Waar kun je die buizen vinden Ewoud'je? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 bij Specials .. dacht ik .. Ik heb MTA niet meer zoveel gespeeld Hopelijk heb je er wat aan ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.