Markvz Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Wie heeft er een mod voor mij dat ik een menu krijg om een auto te kiezen(in gta san andreas) :$ Reageren
Crowsoul Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Wie heeft er een mod voor mij dat ik een menu krijg om een auto te kiezen(in gta san andreas) :$ Bedoel je dan een spawn tool zo ja => GTA-SA_Crazy_Trainer_+151_v2.0 Wil je het in de garage doen zodat je de kleur kan kiezen en de auto damageproof maken => GTA-SA-GarageEdit-v1.0 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Download de Noobmode V2 mod. Voor mod Klik > Hier < Deze mod bevat : Car Spawner Wapen Spawner Teleport Mod. Superbikeskill mod. En nog veel meer ! Tales Reageren
Markvz Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Download de Noobmode V2 mod. Voor mod Klik > Hier < Deze mod bevat : Car Spawner Wapen Spawner Teleport Mod. Superbikeskill mod. En nog veel meer ! Tales Bedankt hiervoor maar ik kan die pagina niet openen Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Dan moet je je even Inloggen met de zelfde Username als op het forum (iig als je geen Namechange hebt aangevraagd) En je kan de volgende keer ook op de knop Quote klikken Reageren
Bart C. Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 wat voor programma heb ik nodig oom een auto in san andreas te zetten die ik van internet heb gedownload Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Hey Bart, welkom op het forum Om een auto te kunnen installeren moet je in dit topic kijken. Het is ook voor SA. Veel plezier op het forum. Greetz Wazuup Reageren
ikt Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 n00bs (onder andere ikzelf ) kunnen SAMI gebruiken. Maar dit programma ondersteunt niet alle mods. Reageren
Bart C. Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 als ik dat gebruik en ik zet er een auto in dan loopt san andreas vast bij het opstarten Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Hey Bart, welkom op het forum Om een auto te kunnen installeren moet je in dit topic kijken. Het is ook voor SA. Veel plezier op het forum. Greetz Wazuup Doe het zo, dit werkt veel beter dan die mod installer. Greetz Wazuup Reageren
Bart C. Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 waar moet ik die mods vandaan halen want die kan je niet downloaden vanaf de handlijding Reageren
ikt Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 op gtagames.nl kan je die tools en editors downloaden. Reageren
Bart C. Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 maar dan loopt mijn computer steeds vast als ik san andreas op wil starten bij het laden Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Dan is er dus iets fout gegaan, maar heb je het nou met sami of met de img-tool gedaan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.