kadee Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 hoi ik heb een probleem iederekeer dat is iets heb gedownload lukt het mij niet op het te openen daarstraks ik heb ik weer iets gedownload en doe zou ik graag gebruiken hier heb je de link en mss staat bij je en de iegenshappen hoe hij opend bij je klik weet iemand hoe ik alles terug normaal krijg en het goed kan open doen bij de eigenschappen Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Wat jij download is een .Rar bestand, die kan je met Winrar openen, dat progammatje vindt je Hier. De meeste mod of ander spul wat je download zit nu in .Rar of .Zip bestanden. Dus dat progamma heb je wel voor veel dingen nodig. Reageren
kadee Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Bedankt maar nu zegt hij dit Wat moet ik dan hier mee doen Bewerkt: 15 april 2006 door kadee Reageren
ikt Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Het downloaden ofzo is niet gelukt. Of je PC is ge-spywared. Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Heb je hem dan opgeslagen op de computer? Of zeg je gewoon dat hij hem direct moet openen? Reageren
kadee Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ik heb hem opgeslaggen op mijn bereaublad Reageren
ikt Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Heb je FF? Ga naar Extra->Opties->Dwonloads. Klik daar het bolletje aan wat zegt ''Mij vragen waar elk bestand moet wprden opgeslagen.'' Hier kan je de opsla-locatie kiezen. Iets handiger als je bureaublad iets te vol zit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.