floris baas Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Tijdens de installatie van GTA:SA liep ie vast, toen heb ik hem opnieuw opgestart. Nu kan ik het spel niet spelen maar ok niet installeren. Weten jullie wat ik moet doen ? Reageren
Goliat Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Je bent nogal onduidelijk in je uitleg maar is het soms zo dat GTA wel in je software lijst staat. Zoja dan moet je 'm eerst even verwijderen en daarna nog even een keer San Andreas proberen de instaleren. Maar leg allereerst het nog even goed uit. Reageren
ikt Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Download Add/Remove Pro Kijk of GTA SA er goed in staat. (kruisje is dat hij er niet goed in staat). Uninstall hem met add/remove pro. Probeer hem er opnieuw op te zetten. Reageren
floris baas Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hij werkt met add-Remover pro ook niet!! Er staat dan een kruis voor GTa Sa weet iemand nog iets anders Reageren
floris baas Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik zal het nog goed uitleggen. Ik ging Gta Sa instaleren, en toen ik ging kijken hoe ver hij was zag ik dat hij in het instaleren is fastgelopen. ik drukte op reset en starte me computter opnieuw op. toen ik de DVD er opnieuw in dee zag ik dat hij geinstaleerd is(naar dat kan niet want hij liep fast en was nog niet klaas) hij denkt nu dat ik heb al geinstaleerd heb maar dat is niet zo. ik kan hem ook niet deinstaleren. via add-remov pro werkt het ook niet, er staat dan een kruisje voor gta sa. Als iemand weet wat ik kan doen om gta sa van me comp aftekrijgen (wat bijna niet kan) en opniew te kunnen te instaleren dan hoor ik het grag alvast bedankt Reageren
ikt Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik zal het nog goed uitleggen.Ik ging Gta Sa instaleren, en toen ik ging kijken hoe ver hij was zag ik dat hij in het instaleren is fastgelopen. ik drukte op reset en starte me computter opnieuw op. toen ik de DVD er opnieuw in dee zag ik dat hij geinstaleerd is(naar dat kan niet want hij liep fast en was nog niet klaas) hij denkt nu dat ik heb al geinstaleerd heb maar dat is niet zo. ik kan hem ook niet deinstaleren. via add-remov pro werkt het ook niet, er staat dan een kruisje voor gta sa. Als iemand weet wat ik kan doen om gta sa van me comp aftekrijgen (wat bijna niet kan) en opniew te kunnen te instaleren dan hoor ik het grag alvast bedankt Remove entry moet je dan klikken. (Bij add/remove pro) Dan is GTA+ het kruisje weg Reageren
floris baas Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ik heb dat gedaan met add remove pro en inderdaat gta sa is weg. Dus ik dagt yes ik kan hem opnieuwe insteleren. dus ik stop de DVD er in en ik heb nogsteets het zelfde probleem ik kan heb niet insteleren want er staat play en unstal maar dat doet het niet en dat was het zelfde als daar voor HEEEy het is gelukt je moet je pc opnieuw ostarten. Dank je wel Reageren
Crifox Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ik heb dat gedaan met add remove pro en inderdaat gta sa is weg.Dus ik dagt yes ik kan hem opnieuwe insteleren. dus ik stop de DVD er in en ik heb nogsteets het zelfde probleem ik kan heb niet insteleren want er staat play en unstal maar dat doet het niet en dat was het zelfde als daar voor HEEEy het is gelukt je moet je pc opnieuw ostarten. Dank je wel Haha, floris, eindelijk gelukt dan hè Ik kom zo wel ff kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.