W Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Wat is jouw hoogste score met Basketbal? De hoogste score die ik ooit haalde was op het veldje naast Sweet's huis, een 2-pointer met een distance van 8 meter Reageren
Little Mister Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 2 Punten en ongeveer 15 m. Ik weet niet heel precies maar zeker wel 15 meter. Reageren
Arjen Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Dat kan niet eens, want dan sta je buiten het veld. Reageren
ZOrange Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 pff 'k weet niet echt 2punter, 7.5 meter. Speel het noet zo veel. Reageren
Little Mister Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Dat kan niet eens, want dan sta je buiten het veld. Het kan wel, want het was niet bij Sweet's huis. Ik was in LV bij een van die rijkelui huisjes. Daar was een basketbalnet en daar staan geen hekken. Er zijn wel meer plaatsen waarbij je een veel groter veldje hebt. Bewerkt: 17 april 2006 door Little Mister Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 mijn record is 3 meter ofzow de eerste 2 keer zitie, daarna gaan ze allemaal mis... Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Heb ik me nooit echt mee beziggehouden, Maar we zouden er wel een spel van kunnen maken Reageren
.Syfes Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Mijn score was 0.5 pointer 1meter van de basketbalring,niet zo goed Reageren
King Room Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ik dunk telkens!!! En schiet van de 3 punt lijn!!! MvG. Room Reageren
W Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ja niet veel mensen basketballen in GTA SA maar ik vind het echt 1 van de tofste dingen die erin zit... Reageren
=AndY= Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 dit is misschien een stomme vraag, maar hoe doe je in hemelsnaam basketballen.. ik ben al een eeuwigheid et zoeken naar een basketbal.. maar vind em nooit ergens :$ kan iemand me dat eens uitleggen aub. alvast bedankt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 (bewerkt) Hey Andy, welkom op het forum! In San Andreas zijn overal basketbal pleintjes, bijvoorbeeld naast het huis van Sweet. Na ongeveer de eerste 5 missies die je in Los Santos hebt gedaan ligt daar een basketbal. Als dan voor die basketbal gaat staan komt er wat in beeld. Dan moet je geloof ik op enter drukken. Nu pakt CJ de bal op en kun je er mee lopen en dan later mee gaan gooien op de korf. Als je hem er dan ingooit heb je weer punten. Hier zijn een aantal basketbal plekken: Edit: Als je gesavet hebt in Madd Dogg Mansion, dan heb je de kans dat overal in San Andreas de basketballen weg zijn. Als j dan weer basketballen wilt, zul je overnieuw moeten beginnen. Als het niet lukt, dan kun je het gerust zeggen hoor. Succes en nog een leuke tijd op het forum! Bewerkt: 2 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.