Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is jouw hoogste score met Basketbal?

De hoogste score die ik ooit haalde was op het veldje naast Sweet's huis, een 2-pointer met een distance van 8 meter :puh:

post-40115-1145125210.png

Geplaatst: (bewerkt)
Dat kan niet eens, want dan sta je buiten het veld.

Het kan wel, want het was niet bij Sweet's huis. Ik was in LV bij een van die rijkelui huisjes. Daar was een basketbalnet en daar staan geen hekken. Er zijn wel meer plaatsen waarbij je een veel groter veldje hebt.

Bewerkt: door Little Mister
Geplaatst:

mijn record is 3 meter ofzow :puh:

de eerste 2 keer zitie, daarna gaan ze allemaal mis...

• 2 weken later...
Geplaatst:

dit is misschien een stomme vraag, maar hoe doe je in hemelsnaam basketballen.. ik ben al een eeuwigheid et zoeken naar een basketbal.. maar vind em nooit ergens :$

kan iemand me dat eens uitleggen aub.

alvast bedankt :engel:

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Andy, welkom op het forum! :cya:

In San Andreas zijn overal basketbal pleintjes, bijvoorbeeld naast het huis van Sweet. Na ongeveer de eerste 5 missies die je in Los Santos hebt gedaan ligt daar een basketbal. Als dan voor die basketbal gaat staan komt er wat in beeld. Dan moet je geloof ik op enter drukken. Nu pakt CJ de bal op en kun je er mee lopen en dan later mee gaan gooien op de korf. Als je hem er dan ingooit heb je weer punten.

naamloos9vx.png

Hier zijn een aantal basketbal plekken:

basketball1ov.jpg

Edit: Als je gesavet hebt in Madd Dogg Mansion, dan heb je de kans dat overal in San Andreas de basketballen weg zijn. Als j dan weer basketballen wilt, zul je overnieuw moeten beginnen.

Als het niet lukt, dan kun je het gerust zeggen hoor. Succes en nog een leuke tijd op het forum! :Y

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...