Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja ik heb dus al opgeslagen in Madd Doggs Mansion dus alle basketballen zullen daarom wel weg zijn.

Wat een onzin eigenlijk! :ch:

Maja.. toch bedankt voor het beantwoorden ;)

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Even zeggen,

Ik twijfel er natuurlijk niet aan dat je er al gesaved hebt maar ik vind het gewoon raar dat je nog geen basketbal bent tegengekomen als je al zover in je game bent !

Maar San Andreas is echter veel te groot en heeft veel van deze ''kleinigheden'' dus maak je er niet druk over ;)

@Scooter: Ik heb mijn best gedaan, het wil maar niet lukken die foto uploaden :muur:

Chek anders even deze kaart, het huis is te vinden vlak naast de '' Vinewood'' letters

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Eventjes een kleine onderbreking,

Madd Dogg Mansion is gallery63tu.th.jpg]Dithuis, ik twijfel er niet aan dat je daar al gesaved hebt maar ik vind het raar dat je al zover in degame zit en nog een basketbal bent tegen-gekomen :cab:

Eyz,

die URL doet het trouwens niet.

En zo gek is dat niet hoor als je dat nog niet hebt gezien.

Het is maar net waar je mee bezig bent.

Als het puur om de storyline gaat, dan ga je niet alles proberen wat er in het spel zit.

En mischien was hij het nog niet tegen het lijf gelopen.

Maar je URL doet het niet, dat wou ik even zeggen.

grtz, Scooter

Bewerkt: door Scooter
  • 5 weken later...
Geplaatst:

ik deed het wel eens maar snapte het niet echt ik moest 2x op X drukken ofzoiets maar weet niet wanneer.

ook ik heb gesaved bij maddog en kan dus niet meer basketballen :duh:

Geplaatst:

1st op X drukke als je wil gaan springe, en dan nog een keer X biij het hoogste gedeelte van de sprong.. dan gooi je de basketbal het best bij PS2 volgens mij... :Y

Ik hebook pas de bal gevonden net voor ik bij de mansion savede hoor. nu ben ik even opnieuw begonnen :)

Edit: Ik heb nu al meer gegooid, mijn record staat nui op 14,8 meter, helaas heb ik dara geen screen van :(

Bewerkt: door Dutchy3010

ik heb altijd dunks... Kan dat basketbalspelletje niet zo goed. :bonk:

Bewerkt: door Miyamoto
1 meter ofzo :bonk: das egt dom spel :? ze hadden er een challens van moeten maken 8)

Maar er is toch een challenge bij?

Edit: @ Ruurd: Wist ik, het was niet echt een vraag van mij ;)

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Ja, die is er.. :) Die kun je starten door gewoon wat op het basketbal veld rond te lopen en dan verschijnt er vanzelf linksboven in je scherm een balkje dat je deze challenge kunt starten. Hij is niet nodig voor de 1OO% :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...