.Sharingan Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hoe zet ik Edges Faces op een Lot. In de Tutorial van Bradley_H doet hij dat ook. Maar hoe doe ik het op 1 lot ? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Iets duidelijker graag. Zoals je het nu zegt snap ik er niks van. Wat bedoel je met lot? En Edges en Faces zijn 2 lossen benamingen. Edges zijn die randen van een poly en faces zijn de opp. van een polygon. Reageren
Blastov Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Edges Faces is een optie die je kunt toepassen op een viewport. Als je die aanvinkt zie je allemaal witte lijnen om één poly. Waar za elkaar snijden zit een vertex. Daarvoor vind ik het handig zodat ik kan zien waar poly's en vertex'en zitten. Maar ik zal bij god niet weten waarom je perse op je lot de edges faces aan moet hebben en niet gelijk op je hele scene ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.