ASPHALT Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) waar vind ik de FBI truck (niet de Tank) Bewerkt: 15 april 2006 door ASPHALT Reageren
Cool Hand Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Is alleen te verkrijgen bij de missie "End of The line". Voor meer informatie daar over, kijk in deze uitgebreide Walktrough, klik daarvoor <hier> Bewerkt: 15 april 2006 door Cool Hand Reageren
W Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Is alleen te verkrijgen bij de missie "End of The line". Voor meer informatie daar over, kijk in deze uitgebreide Walktrough, klik daarvoor <hier> Nee, dat is de tank. Hij bedoelt die blauwe SWAT bus (niet de Enforcerer) Reageren
Cool Hand Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) EDIT: Oeps sorry, verkeerd gelezen! :$ Bewerkt: 15 april 2006 door Cool Hand Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 ik had ook S.W.A.T. staan i.p.v. FBI srry :$ Reageren
W Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hmm als je echt een truck bedoelt, dat is dan de FBI Van, die kun je niet vinden, alleen krijgen door wanted level. Als je de SWAT Tank bedoelt, die kun je alleen vinden in End of the Line, deze kun je volgens mij niet eens krijgen met een wanted level. Reageren
BaasB Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Cool Hand, jouw link werkt niet. De link is www.wikigta,org (komma inplaats van punt). Dan zal ik het wel even uitleggen. De S.W.A.T. Truck heeft geen vindplaats, en je zult hem ook nooit ergens rond zien rijden. De enige manier om een S.W.A.T. Truck te krijgen, is dit: Speel de missie End Of The Line. In die missie vind je een S.W.A.T. Truck. Pak die S.W.A.T. Truck, en doe daarna iets zodat het mission failed is (schiet bijvoorbeeld Sweet dood). Rijd nu met de S.W.A.T. Truck naar een van je save houses met garage. Zet de S.W.A.T. Truck in de garage, en sla het spel op. Nu staat er een S.W.A.T. Truck in je garage. EDIT: Sorry verkeerd gelezen, ik dacht dat je de S.W.A.T. Tank bedoelde. :$ Groeten BaasBart Bewerkt: 15 april 2006 door BaasB Reageren
ikt Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Komt niet in eht spel voor (jmmr) Download de n00bmode, daar kan je de FBI truck spawnen. Je moet wel new game doen!. Wat bedoel je nou? FBI truck? FBI Rancher? Die rare tank? Bewerkt: 15 april 2006 door ikt Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 maar weet iemand hem nu te staan of te krijgen? _________________ srry beetje opdringerig :$ Reageren
W Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Cool Hand, jouw link werkt niet. De link is www.wikigta,org (komma inplaats van punt). Dan zal ik het wel even uitleggen. De S.W.A.T. Truck heeft geen vindplaats, en je zult hem ook nooit ergens rond zien rijden. De enige manier om een S.W.A.T. Truck te krijgen, is dit: Speel de missie End Of The Line. In die missie vind je een S.W.A.T. Truck. Pak die S.W.A.T. Truck, en doe daarna iets zodat het mission failed is (schiet bijvoorbeeld Sweet dood). Rijd nu met de S.W.A.T. Truck naar een van je save houses met garage. Zet de S.W.A.T. Truck in de garage, en sla het spel op. Nu staat er een S.W.A.T. Truck in je garage. EDIT: Sorry verkeerd gelezen, ik dacht dat je de S.W.A.T. Tank bedoelde. :$ Groeten BaasBart Hij bedoelt de FBI Van. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 ik heb het over de FBI Truck niet over de S.W.A.T. Tank baasb Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) maar weet iemand hem nu te staan of te krijgen? _________________ srry beetje opdringerig :$ De SWAT-Tank kun je alleen stelen in de laatste missie End of the Line. De FBI-Truck is uit het spel verwijderd. Om onbekende redenen. De FBI-Rancher zul je tegenkomen bij een 5 sterren wandet level. Bewerkt: 15 april 2006 door Ruurd31 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 welk wanted level dan ik speel vaak met 5 (ik denk dat je hem daar in krijgt ) maar dan komt ie nie hoe weet je dat ie uit het spel is gehaald Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) welk wanted level dan ik speel vaak met 5 (ik denk dat je hem daar in krijgt ) maar dan komt ie nie De FBI-Truck is uit het spel verwijderd. Ik bedoelde net niet SWAT-Truck maar FBI Truck. Deze is om onbekende redenen uit het spel verwijderd. Met n00bmod kun je hem wel spawnen, wat dit voertuig stond namenlijk nog in de scripts. Met n00bmod kun je alle voertuigen makkelijk spawnen, zo zijn ze ook op WiKiGTA gezet. De FBI-Rancher zul je alleen tegenkomen bij een 5 sterren wandet level. hoe weet je dat ie uit het spel is gehaald Omdat je hem nooit tegenkomt in San Andreas. Overal en nergens, je kunt alles proberen maar hij zit niet in het spel! Bewerkt: 15 april 2006 door Ruurd31 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) niet eerlijk jullie zijn net steeds sneller als mij ______________________ beetje oftropic on dan maar oke weten we dat ook weer dat ie uit het spel is verwijderd hoi ik ben weer weg Bewerkt: 15 april 2006 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.