Rullez Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 kan allen maar met de missie end of the line jamer genoeg Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik heb een cheatsdisc waarmee je hem zo in je garage in grove street kan spawnen, heel makkelijk. Dat ding rijdt goed, ik ga het weer een keer gebruiken en dan hoor je nog! Reageren
ZOrange Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 wa ne rare vogel zijde gij. On-topic: je kan de SWAT-Truk hebben met de noobmode heft ike al gezegt, dus als je hem echt wil download dan gewoon de noob mode! Reageren
SWYV Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 wie wil graag fbi truck in GTA SA hebben, doe het volgend ga naar je GTA SA map, en daarna ga jij in map "data" dan zoek jij naar bestand .DAT naam van bestand dat jij moet openen is => cargrp.DAT en open het met bladblok daar zie jij de lijst van auto's enz.. doe bij elk regel van auto's fbitruck EN NIET fbiranch want dat is de jeep van FBI dus fbitruck maar let wel op vaak is die op slot geloof ik dus schiet de zitter in hoofd om hem uit de wagen te laten vallen en zo kun jij daarmee rijden Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 goede tip SWYV, ik zelf heb een progmatje waarmee je herm in je garae kan spawnen, maar zo kan je hem dusc zelfs laten rond rijden! en @zonnet, neej hij heeft het niet over de tank, maar over de jeep/auto/busje versie Reageren
ZOrange Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 pff is er iemand die echt weet over wat het gaat?? wees een beetje duidelijk! is het deze : of deze: Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Het gaat om die bovenste hoor, er wordt hier gevraagd naar een FBI Truck en niet naar de SWAT TANK Reageren
ZOrange Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Even de puntjes op de "I" zetten, Waarom noemen ze het een FBI truck als het van het SAPD is? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Waarom noemen ze het een FBI truck als het van het SAPD is? SADP staat voor iets heel anders. SADP staat voor San Andreas Police Departement (ofzo). Deze auto is dus over heel San Andreas te vinden (eigenlijk niet, omdat hij niet in het spel zit. Maar anders wel). Ik probeer met een voorbeeld dit bovenstaande stukje te versterken. Op de politiewagens in Los Santos, San Fierro en Las Venturas staat ook iets in de richting LSPD. Dat betkend in welk stuk ze actief zijn. Los Santos politie wagen: LSDP = Los Santos Police Departement San Fierro politie wagen: SFDP = San Fierro Police Departement Las Venturas politie wagen: LVDP = Las Venturas Departement Ik hoop dat je het nu begrijp Zethe! Reageren
ZOrange Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ah ja dat kan kloppen wat je zegt! Reageren
Maarten!! Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 sorry ff offtopic maar beetje onnodig om hier een nieuw topic over te starten maar kan je met 2 player ook dat machinegeweer te gebruiken Reageren
Rullez Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 tweede plaatje is echt eerste een mod of zoiets Reageren
W Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 tweede plaatje is echt eerste een mod of zoiets Die tweede is ook echt. Reageren
ZOrange Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 tweede plaatje is echt eerste een mod of zoiets Die tweede is ook echt. webster bedoelt dus dat het EERSTE echt is en het TWEEDE ook! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.