-Niels- Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Hallo, Een vriend van mij krijgt geen verbinding met het internet. Pagina kan niet worden weergegeven zegt die en hij komt niet op MSN. Ik heb al wat geprobeert via Lan Instellingen maar dat wil niet. Wat moet ik doen? Alvast bedankt voor reacties. Groeten, Niels Reageren
Le MrG Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Probeer eerst alles van Internet te deinstalleren, en dan opnieuw doen Voer bij de Installatie precies de goede gegevens in en check het! Ik ga er van uit dat je een installer er bij hebt, heb ik namelijk bij @Home ook Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Probeer eerst alles van Internet te deinstalleren, en dan opnieuw doenVoer bij de Installatie precies de goede gegevens in en check het! Ik ga er van uit dat je een installer er bij hebt, heb ik namelijk bij @Home ook Dat lijkt me sterk. Want hij deed het eerst wel en nu in eens niet meer en dan gaat het niet aan je gegevens zitten. Maar iig bedankt voor je hulp. Bewerkt: 15 april 2006 door -Niels- Reageren
Follow Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Neem contact op met de internet provider (Tele 2 of KPN of iets anders..). Zij kunnen je misschien wel goed helpen. Bewerkt: 15 april 2006 door Follow Reageren
Le MrG Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Dat ineens je internet het niet meer doet kan ook er aan liggen dat je Provider Problemen heeft Maar door de instelling kan het ook komen Van de een op de andere dag waren mijn instellingen heel anders Reageren
-Roy- Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Je kunt ook je modem en/of router rebooten. Dat wil ook nog wel eens helpen! En ja, ik spreek uit ervaring! Reageren
Schno009 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 heeft diegene ook extra kastjes (routers, extra draadloze access points) aangesloten Ik had dit probleem gisteren, m'n access point was ineens andere gateways aan het uitdelen (dhcp stond aan) De oplossing was bij mij: Gateway en DNS server instellen op het ip van het modem Reageren
Think Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Heeft hij een vaste of draadloze verbinding? Als hij draadloze verbing heeft kan het aan zijn modem of aan dat andere bakje ( dat naast je pc staa staat) gelegen zijn. Reageren
Flashgirl Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik post hier maar omdat ik geen ander topic wou aanmaken. Ik zit nl met ongeveer hetzelfde probleem. Gisteren nacht is de stroom bij ons uitgevallen, die ochtend kon ik nog op internet(laptop, draadloos). Maar de pc van mijn ouders (vaste pc) had geen verbinding. Mijn moeder had toen de stekker van de kabel uitgetrokken, zij begon aan haar pc (netwerk herstellen) en de onze stond boven. Toen ik terug op internet wou, stond er Netwerkadres verkrijgen en dan beperkt of geen verbindingsmogelijkheden. Dit heb ik al meer voor gehad dus het kwam niet toevallig door het uitrekken van de kabel. Weet iemand aan wat dit kan liggen, of ik het kan voorkomen door het één of ander, het is nl zooo irri. Reageren
-Niels- Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Oke...problemen die ik ook heb gehad. Als je de geen verbindingsmogelijkheden ziet doe je -> Rechtermuisknop -> Herstellen. Als dat niet werkt.. Jullie maken blijkbaar gebruik van een Router.. Ga op Hoofd-PC waar de router rechtstreeks op is aangesloten en kijk of de Host-Name overeen komt met de Computer naam van de computer. De computer naam kun je vinden via: Rechtermuisknop op Deze Computer -> Eigenschappen -> Computernaam. Kijk of die overeen komt met de Host-Name van de router. Ik heb hier namelijk 5 dagen geleden ook last van gehad. Succes! Voor info kun je me PB'en! Je moet in de instellingen van de router komen, dat staat in de handleiding van de Router beschreven. Bewerkt: 30 april 2006 door -Niels- Reageren
-Roy- Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Om het je even gemakkelijk te maken is dit de standaard adres van een router: 192.168.1.1. Typ dat in je adresbalk. Vanaf daar kun je alle instellingen van de router veranderen. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Hallo,Een vriend van mij krijgt geen verbinding met het internet. Pagina kan niet worden weergegeven zegt die en hij komt niet op MSN. Ik heb al wat geprobeert via Lan Instellingen maar dat wil niet. Wat moet ik doen? Alvast bedankt voor reacties. Groeten, Niels Werkt hij met een router of rechtstreeks op het internet? Als hij met een router werkt, kan je hem eens resetten of eens naar http://<ip-adres van de router> gaan Reageren
X-TX Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Om het je even gemakkelijk te maken is dit de standaard adres van een router: 192.168.1.1.Typ dat in je adresbalk. Vanaf daar kun je alle instellingen van de router veranderen. Bij jou ja, maar niet bij iedereen. En dat is ook geen standaard adres, dat is alleen de adres tussen de router en de computer en niet verder, die heeft er dus niks mee te maken. Daarna krijg je IP adres en die is van de router naar de server. Bovendien raad ik af om iemand die niet weet hoe het werkt de instellingen van de router gaan veranderen want daar kun je het alleen maar slechter mee maken omdat er woorden staan die voor velen onbekend zijn. Bij mij staat er trouwens 192.168.2.2... Reageren
Follow Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Installer de computer opnieuw, want ik had dit ook en toen deed ie het weer.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.