Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik weet niet of je dat busje kan krijgen maar ik weet mischien wel waar dat boerderij zit 8)

Kaart is klaar ik weet het niet zeker of het daar ligt maar het ligt in iedergeval in San Fierro

bij de badlands

in iedergeval staat voor zijn ingang bij de weg allemaal borden met suvivors will be shot en danger en all dat

soort ongein

succes ermee

http://img359.imageshack.us/img359/7072/k9ag.png

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:

ok thnx en ik heb nog 1 vraag bij de toreno ranch zit zo'n grote schuur kan je daar ook wagens indouwen of staat het er voor de lol

Geplaatst:
ok thnx en ik heb nog 1 vraag bij de toreno ranch zit zo'n grote schuur kan je daar ook wagens indouwen of staat het er voor de lol

De toreno ranch is niet jouw eigendom en dat kan het ook nooit worden, je kan er dus geen voertuigen in plaatsen. ;)

Geplaatst:
Kan ik als ik 100% heb ook nog ergens het busje van The Truth krijgen

Nee, je kan het busje enkel bemachtigen in de missies 'are you going to san fierro' en 'Riot' door het naar een garage te rijden en te saven.

bij de toreno ranch zit zo'n grote schuur kan je daar ook wagens indouwen of staat het er voor de lol

Het staat er voor de lol... :clown:

Geplaatst:

de truth busje ken je allen met de missies ar yo going to san fierro en riot in de toreno ranch ken je auto,s in douwen maar ookal save je of je rij weg zijn ze er niet meer een boerderij truth weet ik niet

Geplaatst:

De toreno ranch is niet jouw eigendom en dat kan het ook nooit worden, je kan er dus geen voertuigen in plaatsen. ;)

Het is anders wel een savehouse...

Geplaatst:

Savehouse = Nee.

Het is geen savehouse W³bster, het is een plek waar je je spel kunt opslaan. Een savehouse is een plek in het spel waar je het spel in een huis kunt opslaan. De Toreno Ranch kun je gewoon het spel opslaan, netzoals op The Strip, daar kun je ook alleen maar het spel opslaan. In een savehouse kun je onder anderen ook je kleren verwisselen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...