San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 (bewerkt) Ik heb een Mixtape Cover gemaakt. Het is er één van 50 Cent & Xzibit. De cover: Er zit onder andere in: De tekst Game Over onderin op het shirt van Xzibit. Linksonderin in Barcode: Property of GL designs. Lens Flare op sommige plekken. De tekst General Lee boven bij Xzibits hoofd. Nog wat blending modes en blur enz. Rates? Bewerkt: 15 april 2006 door General Lee Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Heel mooi GL. Alleen de lucht vind ik minder en de tekst ook. Ben ik niet van je gewend, Lee. GL Designs is mooi verwerkt als Tattoo voor " X To The Z Xzibit" Kan er niks meer over zeggen Rate 8/10 ! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Heel Mooi Volgons mij heb je die wolken zelf gedaan maar ze zijn te veel dan. Zo ja. 8.5/10 Zo nee 9/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Bedankt voor de rates, Tales en AmsterdamBoy. Heeft iemand nog meer rates? Reageren
Goliat Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Bedankt voor de rates, Tales en AmsterdamBoy.Heeft iemand nog meer rates? Ok ik vind het een mooie cover, ook leuk dat je daar nu zo mee bezig bent inplaats van signatures De streepjescode is fantastisch maar je hebt mischien iets te veel tekst gebruikt. Render: 8 Background: 7,5 Tekst: 9,7 Border: n.v.t. Effecten: 7 Algemense indruk: 9 Totaal: 8,24 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.