Jump to content

In welke voertuig rijd jij


W

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    3

  • Juju

    2

  • Big Boss

    1

  • twaka

    1

Top Posters In This Topic

Ik ga altijd het liefst met een NRG 500 op stap. Handig voor in de stad (altijd tussen de twee rijbanen inrijden), in de heuvels lekker snel en altijd parkeren voor de deur. Ideaal vervoermiddels in het echt, maar ook in SA :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga altijd het liefst met een NRG 500 op stap. Handig voor in de stad (altijd tussen de twee rijbanen inrijden), in de heuvels lekker snel en altijd parkeren voor de deur. Ideaal vervoermiddels in het echt, maar ook in SA :Y

Hier is het precies hetzelfde, de NRG 500 is heel goed, gaat ook heel erg snel als je met je pijltje naar voren tapped 8) Dan vlieg je echt door San Andreas heen. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

nu ik het uitgespeeld heb doe ik wel eens pogingen auto's heel te houden en rijd ik het liefst in iets wat een beetje lang is, maar niet te lang. Ik heb in mn hangar zo'n dumper staan, die is niet erg lang, kan scherp om de bocht en is lekker groot :D. Maar een cementwagen rijd ook goed vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga altijd het liefst met een NRG 500 op stap. Handig voor in de stad (altijd tussen de twee rijbanen inrijden), in de heuvels lekker snel en altijd parkeren voor de deur. Ideaal vervoermiddels in het echt, maar ook in SA :Y

Ik rij nog in een infernus tussenhet verkeer in in de tegenovergestelde straatrichting :puh:. Maar een motor is wel het beste. Maar een auto is leuker :puh::D

Link to comment
Delen op andere websites

winsdor, huntley, sultan, dune

daar rijd ik het meest in, ik vind de huntley zo`n gangsa auto daar kan je chill mee rijden, de winsdor heeft een lekkere motor en een coole acceleratie, de sultan omdat die goed valt te tunen en een goede rally is en hij heeft een goede acceleratie en een goede weggligging en de dune omdat hij de beste vering heeft en een goede acceleratie en lekker zwaar is.

greetz plippop :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe iets speciaals, ik ben in san fierro begonnen met al me geld op te geven. En toen heb ik een taxi gepakt heb ik heel veel geld verdiend, en nu heb ik genoeg geld voor een Jester :Y

Ik heb hem ook getuned, ik heb een spoiler erop gezet.

Ik spaar door voor een nieuwe auto :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...