feike Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik rijd lekker in mijn blauwe taxi of gwoon een tractor of bus Reageren
ikt Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 (bewerkt) De geconverte taxi van Crowsoul, met aangespaste handling, getuned. (Hydraulics, nitro) En natuurlijk is de naam vervangen met ikt . Bewerkt: 21 april 2006 door ikt Reageren
kristof01 Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 ik Rijd het lieft met een Super GT! rijd hard en best relaxd Reageren
Lievemax Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik heb in bijna elk Save House mijn zwarte limo staan. Een hele mooie limo Daar rijd ik voornamelijk in. Of een zwarte, erg mooie Washington. En als het dat niet is een andere mooie zwarte auto. Reageren
Le MrG Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Infernus, ookal kun je hem niet echt "Tunen" toch vind ik het echt een stoere bak Hij slipt lekker, maar niet te veel en gaat hard zat! Reageren
Blaatschaap Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik ga voor de bullet! Die rijdt heerlijk en snel, en is mooi Die quad vind ik ook wel cool rijden, die gaat alleen niet zo heel snel Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik ga altijd het liefst met een NRG 500 op stap. Handig voor in de stad (altijd tussen de twee rijbanen inrijden), in de heuvels lekker snel en altijd parkeren voor de deur. Ideaal vervoermiddels in het echt, maar ook in SA Reageren
ShortY- Geplaatst: 21 april 2006 Rapport Geplaatst: 21 april 2006 Ik ga altijd het liefst met een NRG 500 op stap. Handig voor in de stad (altijd tussen de twee rijbanen inrijden), in de heuvels lekker snel en altijd parkeren voor de deur. Ideaal vervoermiddels in het echt, maar ook in SA Hier is het precies hetzelfde, de NRG 500 is heel goed, gaat ook heel erg snel als je met je pijltje naar voren tapped Dan vlieg je echt door San Andreas heen. Reageren
sido Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 nu ik het uitgespeeld heb doe ik wel eens pogingen auto's heel te houden en rijd ik het liefst in iets wat een beetje lang is, maar niet te lang. Ik heb in mn hangar zo'n dumper staan, die is niet erg lang, kan scherp om de bocht en is lekker groot . Maar een cementwagen rijd ook goed vind ik. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 ik rij in wat er vlak voor mijn voeten terechtkomt, ik ga niet uitstappen als ik een sportwagen zie Reageren
ikt Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik ga altijd het liefst met een NRG 500 op stap. Handig voor in de stad (altijd tussen de twee rijbanen inrijden), in de heuvels lekker snel en altijd parkeren voor de deur. Ideaal vervoermiddels in het echt, maar ook in SA Ik rij nog in een infernus tussenhet verkeer in in de tegenovergestelde straatrichting . Maar een motor is wel het beste. Maar een auto is leuker Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 winsdor, huntley, sultan, dune daar rijd ik het meest in, ik vind de huntley zo`n gangsa auto daar kan je chill mee rijden, de winsdor heeft een lekkere motor en een coole acceleratie, de sultan omdat die goed valt te tunen en een goede rally is en hij heeft een goede acceleratie en een goede weggligging en de dune omdat hij de beste vering heeft en een goede acceleratie en lekker zwaar is. greetz plippop Reageren
.Syfes Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik rijd bijna altijd met een cheeta. Reageren
Juju Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Ik doe iets speciaals, ik ben in san fierro begonnen met al me geld op te geven. En toen heb ik een taxi gepakt heb ik heel veel geld verdiend, en nu heb ik genoeg geld voor een Jester Ik heb hem ook getuned, ik heb een spoiler erop gezet. Ik spaar door voor een nieuwe auto Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 uuhm... de sanchez en de banshee (vooral die laatste rijdt super lekker ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.