Jump to content

In welke voertuig rijd jij


W

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ikt

    3

  • Juju

    2

  • Big Boss

    1

  • twaka

    1

Top Posters In This Topic

toen GTA SA uitkwam op ps2, reed ik beslist met een tahoma, is gwn zalige goede auto

maar nu rij ik altijd met puur dikke Amerikaanse jeeps mods zoals Chevrolet Silverado 3500, Dodge Ram 3500, Cadillac Escalade en ook puur mooie sleeën zoals oude Mercedes S classe, BMW 750iL, 760Li, ook sportwagens zoals Toyota Supra, Dodge Viper RT10

ik rij vooral zonder twijfel in een Chevrolet Silverado 3500, is gwn coolste jeep mod dat ik gezien hebt

Chevrolet_Silverado_3500_by_Klarnetist.jpg

ook rij ik vaak in Chevrolet Suburban '86, Chevrolet Impala cab, Chevrolet Caprice taxi, Chevrolet Caprice, Chevrolet Suburban 2500, Chevrolet Camaro Iroc-Z, Corvette custom en voor de rest is het Ford Crown Victoria politie (San Francisco politie, Las Vegas politie) en Los Angeles Chevrolet Caprice politie

zo dat was beetje vanalles :), bussen coach vervangt getunde Volvo bus, bus vervangt MarcoPolo Viale III met mijn Belgische lijnbus texturen

Link to comment
Delen op andere websites

Me net gemodde Nissan BleuBird, helemaal verroest en afge****t :sst: . Maar hij rijdt wel lol :D

Of mijn Hummer H2, ook net binnengehaald :D

Enne, at dacht je van mijn Subaru Impreza? Ook lekker lol :puh:

Maar toch het liefts in de BMW 70 iL :puh:

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...