RobertSA Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Greenwood,Homie Auto en NRG-500. Bewerkt: 23 april 2006 door robertsa Reageren
Juju Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik heb op de PC een Jester, had ik al gezegd. En op de PS2 een Windsor. Reageren
SWYV Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 toen GTA SA uitkwam op ps2, reed ik beslist met een tahoma, is gwn zalige goede auto maar nu rij ik altijd met puur dikke Amerikaanse jeeps mods zoals Chevrolet Silverado 3500, Dodge Ram 3500, Cadillac Escalade en ook puur mooie sleeën zoals oude Mercedes S classe, BMW 750iL, 760Li, ook sportwagens zoals Toyota Supra, Dodge Viper RT10 ik rij vooral zonder twijfel in een Chevrolet Silverado 3500, is gwn coolste jeep mod dat ik gezien hebt ook rij ik vaak in Chevrolet Suburban '86, Chevrolet Impala cab, Chevrolet Caprice taxi, Chevrolet Caprice, Chevrolet Suburban 2500, Chevrolet Camaro Iroc-Z, Corvette custom en voor de rest is het Ford Crown Victoria politie (San Francisco politie, Las Vegas politie) en Los Angeles Chevrolet Caprice politie zo dat was beetje vanalles , bussen coach vervangt getunde Volvo bus, bus vervangt MarcoPolo Viale III met mijn Belgische lijnbus texturen Reageren
corn Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Ik rij het liefst sportiefe motors en de bullet. Reageren
Big Boss Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Een vette getunde Tornada met alles erop en eraan, van de lak (Vlammen! ) tot de muziek toe. En dan door Los Santos rijden zodat iedereen kijkt... Reageren
ikt Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Me net gemodde Nissan BleuBird, helemaal verroest en afge****t . Maar hij rijdt wel lol Of mijn Hummer H2, ook net binnengehaald Enne, at dacht je van mijn Subaru Impreza? Ook lekker lol Maar toch het liefts in de BMW 70 iL Bewerkt: 23 april 2006 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.