Goliat Geplaatst: 15 april 2006 Rapport Geplaatst: 15 april 2006 Omdat ik druk bezig ben met groot maken van m'n GTA-Sheep fan GANG heb ik hier alvast de eerste signature. De achtergrond hoort niet bij de render maar ja een schaap is nu eenmaal wit en datzelfde schaap had eens zin in een donkere achtergrond. Hier de signature: Rates plz. Reageren
King Room Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik vindt het wel een mooie sig. die achtergrond is mooi van kleur beetje kaal maar dat vult weer op door die groene brush Ik geef je een 9.3/10 MvG. Room Reageren
Goliat Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik vindt het wel een mooie sig.die achtergrond is mooi van kleur beetje kaal maar dat vult weer op door die groene brush Ik geef je een 9.3/10 MvG. Room Ok even voor de duidelijkheid, het is geen brush. Het is het groene stukje van een boom met ik weet niet hoeveel filters er overheen. Reageren
Little Mister Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Het is wel grappig, het heeft wel iets. 7/10 Maar ik zelf vind ik het maar onzin van die sig's dat je fan van iemand bent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.