Rullez Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 truth zijn busje heb ik net bij de missie riot in mijn ggarage gezet en ik dacht dat hij alleen maar met de missie ar yo going to san fierro ik weet niet of dit al bekend was maar nou ja Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Dat was denk ik wel al een tijdje bekend. Maar toch leuk. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ik wist het niet zeker want laatst was er ook een vraag waar kan ik het truth busje vinden maar zeiden ze alleen ar yo going to san fierro Reageren
Bling Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Het was al wel bekend, ja. Maar veel doen dit denk ik niet bij de Riot missie, omdat je dan met Sweet in de Greenwoud moet stappen en het busje staat dan toevallig ook op de parkeerplaats maar heeft verder geen nut, dus valt hij niet zo op. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ik ha het busje gewoon naar het huis in mullholland gebracht en de missie was niet failed Reageren
Anton van Hussel Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 maar dat Truth busje (het mothership) heb ik ook in mijn garage gezet kijk ik eens is het een doodnormale camper geworden Reageren
Little Mister Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ja inderdaad, heb ik ook gehad. Dat is ook weer die bug dat de garage de paintjob "op eet". Daar kan je jammer genoeg niks aan doen. Maar zelf had ik een mod dat je de camper een paintjob kon geven van The Truth. Volgens mij was dat die mod dat de meeste auto's beschikbaar worden voor in de Transfender. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.