ASPHALT Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ik vroeg me af at dat is in het pauze menu en dan bij status rechts boven Een soort rang?? zo ja, welke zijn jullie??? ik zelf ben: fixer ______________________________ waar staat dat eigenlijk voor Reageren
Dutchy Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 De rangen komen in bijna alle GTAs voor. (Ik dacht niet in GTA-Advance) De rang gaat naar score, dus hoe verder je in het spel bent en hoe goed je stunts enzo doet bepaald je rang. Bij het gebruik van cheats wordt het getal negatief, dacht ik. Op dit moment ben ik op Ruffian (610) met slechts 10% voltooid. (Ik heb GTA:LCS gisteren gekocht.) Reageren
ASPHALT Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ik ben nu hitman (huurmoordenaar) waar hoe krik je da getal op??? ik had trameland met de politie en toe steeg ie! is dit ook met andere dingen ______________________________________________ weet iemand alle rangen en hoe je het wordt?? Reageren
markmu Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Graag niet over andere dingen hebben dan glitches en bugs. Thx. Reageren
robinzzz Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 ik ben nu hitman (huurmoordenaar)waar hoe krik je da getal op??? ik had trameland met de politie en toe steeg ie! is dit ook met andere dingen ______________________________________________ weet iemand alle rangen en hoe je het wordt?? Je word het door criminele dingen tre doen zoals mensen afmaken, missies halen, politie op je hielen enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.