Jump to content

Videokaart probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik het spel Empire Earth wil spelen zie ik de intro filmpjes goed maar dan de index pagina zie ik als volgt:

Dut us dus wel vrij irritant om zo te gamen :puh:

PC informatie:

- 1Gb Ram

- NVIDIA GeForce 6200 TurboCache

- AMD Athlon 64 Processor 3200+

Geplaatst:

ik heb dit spel ook

en mijn beeld was net zo als het jouwe maar nog slechter

Je moet eens kijken aan de achterkant van de doos

ik denk dat je pc te zwaar is voor het spel bij mij was het ook zo .

Want het is niet voor windows XP het is voor oudere versies :Y

Geplaatst:
ik heb dit spel ook

en mijn beeld was net zo als het jouwe maar nog slechter

Je moet eens kijken aan de achterkant van de doos

ik denk dat je pc te zwaar is voor het spel bij mij was het ook zo .

Want het is niet voor windows XP het is voor oudere versies :Y

Ik denk dat het onmogelijk dat is want bij Age Of Empires III had ik het ook en dat ben ik dan terug gaan wisselen. En een vriend van me heeft het ook en zijn PC is nog zwaarder :? :? dus daar licht het niet aan hoor.

Geplaatst:

Niet elke windows xp zit hetzelfde in elkaar. Het volgende moet je is proberen: Ga naar de map van het spel. Doe eigenschappen op de .exe van het spel (De .exe is het bestand waarmee je het spel opendt). Ga naar het tabblad: Compatibiliteit en vink 'Dit programme in deze compatibiliteitmodes uitvoeren:'' aan. En probeer Windows 95 en Windows 98 \ Windows Me. :)

Geplaatst:
Niet elke windows xp zit hetzelfde in elkaar. Het volgende moet je is proberen: Ga naar de map van het spel. Doe eigenschappen op de .exe van het spel (De .exe is het bestand waarmee je het spel opendt). Ga naar het tabblad: Compatibiliteit en vink 'Dit programme in deze compatibiliteitmodes uitvoeren:'' aan. En probeer Windows 95 en Windows 98 \ Windows Me. :)

Nee, dat werkt niet.

Geplaatst:

Sorry voor deze dubbelpost ( :( ) maar ik denk dat ik het probleem al heb. Volgens een vriend van me ligt het er gewoon eenvoudig aan dat ik een videokaart van NVIDIA heb en niet van ATI dus zal ik gewoon eentje van ATI kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...