Stefan Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 hoi kan je oblivion vanuit de 3e persoon spelen en hoeveel verschillende en soorten wapens zijn er? stefan, Reageren
killerfist Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ja dat kan en er zijn heel veel verschillende wapens maar je kan het spel het beste 1st person spelen dat ziet er beter uit, in 3rd person glijd je mannetje maar wat over de grond dat zie je met 1st person niet Reageren
henk__l Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ik heb geheel toevallig het spel oblivion op mijn pc gevonden. maar helaas kwam ik erachter dat het de duitse versie is misschien een domme vraag maar is het mogelijk om dit te veranderen naar het engels? GTAFAN Reageren
killerfist Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Hoe kan dat nou weer?!, heb je het gedownload ofzo?? ik weet niet of je de taal kan veranderen, mischien uninstallen en nieuwe taal selecteren Reageren
henk__l Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 als je download zou je toch nog wel een taal kunnen selecteren? GTAFAN Reageren
killerfist Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Dat denk ik wel maar downloaden is illegaal dus daar kan ik je niet mee helpen Reageren
meetlat Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Taal valt niet te veranderen. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Taal valt niet te veranderen. Psst... Dit topic is twee maanden oud. Reageren op een vraag heeft niet meer zo veel zin. Maar voor alle duidelijkheid: De taal is inderdaad niet aan te passen. Reageren
Rullez Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 wat is dat oplivion eigenlijk Reageren
Jowx Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 wat is dat oplivion eigenlijk Review: The Elder Scrolls IV : Oblivion Als je dat gelezen hebt weet je alles over het spel. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Je kunt ook even kijken in Het Grote Oblivion Topic op dit forum. Anders kun je Google nog gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.