Jump to content

Hulp nodig bij missie : smash and grab


satanboy

Recommended Posts

Halloo ik ben nieuw hier en ik heb gisteren pas GTA Liberty City stories , tis een ongelooflijk spel , echt heel mooi allemaal , maar ik kan een missie niet halen :N ,, De missie is van Vincenco Cilli ofzo en de msisie heet : Smash And Grab , je moet een gang redden van de politie en de gang meenemen in een 4-plaats-auto. dat lukt me tot nu toe wel. Maar daarna komt de politie achter je aan ( duh ) en moet je zo snel mogelijk naar de Pay and Spray. Dat lukt me niet , telkens blokkeert de politie mij of mijn auto gaat naar de klote :ch: . ik wordt er langzamerhand gek van :puh: Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Alvast bedankt ,, groetjes ,, Satanboy ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, satanboy, welkom op het forum :).

Ik kan je wat tips geven...

1) Stop op een eindje voor het benzinestation, net dicht genoeg zodat je die politieagenten kan doodschieten. Schiet de agenten dood, ram je door de barricade, laat ze instappen en rij zo snel mogelijk weg.

2) Ram je door de barricade (en rij als je kan een paar agenten omver), laat ze instappen, rij zo snel mogelijk terug weg.

Ik hoop dat je hieraan wat hebt. Lukt het echt niet, dan kan je je savegame altijd posten in het Save Game Aanvraag-topic, zodat iemand die wil deze missie voor jou speelt.

EDIT: @ satanboy

Geen dank ;).

En ja, ik was er vergeten bij te zeggen dat een Leone Sentinel (of die zwarte Kuruma) ook handig waren.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt heah ;) tis eindelijk gelukt,, er stond ook een auto naast de huis van Vincenco Cilli , die heb ik maar gepakt. En het probleem was dat ik een te langzame autgo gebruikte, en die naast zijn huis was redelijk snel. maarjaah ,, toch bedanky :D

Tot de volgende vraag:P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...