kadee Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 hey iedereen Ik heb al een paar maanden een probleem dat mijn msn niet werkt. als ik op de knop duw voor aan melden draaien de ventjes niet eens. Dus ik kan mij gewoon niet aanmelden zou iemand weten aan wat dat zou kunnen liggen ?? Alvast bedankt Reageren
kadee Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) weet al iemand iets ouw srry voor de dubbelpost ik heb gemist Bewerkt: 16 april 2006 door kadee Reageren
gybrus Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 probeer je computer eens te scannen op virussen en installeer dan de nieuwste verzie van msn.. meestal werkt dat dan heb je ald e nieuwste verzie? pak dan die install en meestal staat er dan reapair of uninstall. doet msn het dan nog niet kun je beter even hulp vragen bij de maker van msn.(microsoft...) hun komen dan wel met advies. Greets Gybrus Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Je kunt MSN ook repareren, als je denkt dat hij het niet doet. Kun je hem repareren. Je gaat naar start > congufiratiescherm > software > MSN. Je klikt op verwijderen/bewerken (of iets in die richting). Als je dat gedaan hebt krijg je een verwijder/reparatie wizzard. Je kun dan wat bolletjes aanvinken, kies dan voor reparatie. Nu reapareer je MSN, daarna zou hij het weer vlekkenloos moeten doen. Ik hoop dat het je lukt Kadee. Succes Reageren
T@rget Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Probeer anders een andere MSN (Zoals WLM Beta) Dat is een soort MSN 8 je moet maar even rond vragen of iemand een invite wil stuuren want die ben je nodig dan is het probleem geloof ik weg Reageren
Argon Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 (bewerkt) Probeer anders een andere MSN (Zoals WLM Beta) Dat is een soort MSN 8 je moet maar even rond vragen of iemand een invite wil stuuren want die ben je nodig dan is het probleem geloof ik weg Je kan ook webmessenger gebruiken. Deze vind je op deze website. Bewerkt: 24 april 2006 door juuldr Reageren
kadee Geplaatst: 24 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2006 bedankt voor al de reacties jij zeker juuldr nu kan ik iendelijk terug chatten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.