Jumpke Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Heej ik heb een wheel mod geinstalleert voor bij trANSfender en loco low en die andere garage de wielen doen het goed , maar de grote is niet fijn hoe kan ik de grote instellen van de wielen in die garages. als je me kan helpen heel graag Reageren
Crowsoul Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) 423, mrwhoop, mrwhoop, car, MRWHOOP, WHOOPEE, null, worker, 4, 1, 0, -1,0.73, 0.73, -1 De waarde die ik in't groot stelde heb je nodig in je vehicle.dat. -1 = wiel grote (-2,-1,0,1,2,3,4.....) 0.73 = Bodemvrijheid/chassis hoogte voor en achter Maar als de wielen van je wagen goed zijn van grote en daarna niet meer met de andere. Dan zijn volgens mij de wielen die je in de transfender stak een stuk groter in 3DS dan de wielen op je wagen zitten. Dan zit je wel met een probleem want dan zou je al een variabele vehicle.dat moeten hebben. Of een aparte wheelsize.dat voor de wielen uit transfender. Maar ik vrees voor beiden eigenlijk Bewerkt: 16 april 2006 door Crowsoul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.