Jump to content

vliegtuig school

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Doe ik voor je :)

En welkom op het forum :)

Edit:

Jij hebt versie 2 en daarom zal iemand die of een paar aanpassingen gemaakt heeft in zijn San Andreas of iemand die gewoon versie 2 heeft de save game moeten doen. Dus Ruurd, Dizzee ga je gang :D

Bewerkt: door Goliat

Doe ik ook wel :Y

Gehaald: Learing to Fly

Ik heb de vliegschool gehaald en de beloning was Respect+. Je kunt nu op alle vliegvelden in San Andreas komen en verder kun je nu missies op je vliegveld Verwant Meadows doen en in Las Venturas zelf. Je krijgt zo een telefoontje als je buiten komt en dan kun je de missies in LV beginnen. Ik heb óók geen kogels of iets dergelijks verspilt. Mocht je verder tips nodig hebben, voor de aankomende missies raad ik je aan om de zoekfunctie te gebruiken. De savegame zit in de bijlage en veel succes in het verdere verloop van San Andreas.

Bewerkt: door Ruurd31

bedankt Ruurd :)

Ruurd,

zou het ook mogelijk zijn om de missie N.O.E te doen?

Ik kan echt voor geen meter vliegen :-(

Bewerkt: door infern

Ik doe hem wel voor je :)

Edit: Wilt iemand anders hem doen? ik heb ook andere versie, wist ik niet, sorry! :$

Bewerkt: door Dutchy3010

Doe ik wel voor je :Y

Gehaald: N.O.E.

Ik heb de missie gehaald en geen cheats of mods gebruikt. Verder heb ik ook nog een missie beloning gehad, dat was $15.000,= erbij. Verder staat de volgende vliegschoolmissie Stowaway voor je klaar, dit is wel een geinige missie. Als je daar tips voor zoekt, raad ik je aan om even de zoekfunctie te gebruiken. Ohja, ik heb geen kogels of health verbruikt en gesaved op je vliegveld Verwant Meadows. Veel succes verder :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...