Jump to content

RonaldVC vs. Goliat

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik stem op:Goliat,ik vind gewoon het beter dan RonaldVC

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Ik dacht dat ik hier al gestemt had, maar dan nog maar eens. :bonk:

Ik vind ze allebeide best mooi. Ik stem toch op RonaldVC. Een lekkere mooie opvulling en een mooie volle achtergrond. Gewoon te goed, voor Goliat. Jou sig is ook niet slecht, alleen je achtergrond is gewoon té leeg.

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar: Goliat

Het is een keer iets eenvoudig en heb er niets verkeerd aan te zeggen

Momenteel is de stand 7 - 7..

Kom op mensen, er kan nog 4 uur gestemd worden. :)

Ik stem op op Goliat je ziet het verschil toch wel?
Inderdaad zie ik het verschil wel ja tussen de signatures, maar het zegt niks over waarom je stemt. Ik vind best dat je een reden kan geven waarom je op een signature stemt.

Niet teveel gevraagd toch? Geldt trouwens voor veel meer mensen, niet alleen in deze battle maar bij alle battles valt me dat op.....

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:
Ik stem op Goliat die vindt ik mooier dan die van RonaldVC

RonaldVC vindt ik niet meer zo bijzonder omdat heel veel zulke hebben met die sterretjes!

MvG. Room

Ik vindt het zelfde dus ik stem ook op GOLIAT

Geplaatst:
ze zien er allebei heel mooi uit!

maar mijn stem gaat naar

GOLIAT

Lees voortaan even de titel van het topic TQM, de battle is al afgelopen, jou stem telt niet meer mee..

Bij deze dan gelijk mijn felicitaties Goliat, het was spannend met een einduitslag van 8 stemmen voor jou, en 7 voor mij.

Veel plezier met je punt. :)

Ik bumb 'm dan maar even, want ik heb Slimm en .Levi.(die heeft trouwens geen tijd) al vlak na m'n winst op RonaldVC gePM't maar het topic is tot op heden niet gesloten mischien dat het topic nu hij weer bovenaan staat wel wordt gesloten en dat mijn punt wordt toegekend...

>>> Door .Levi.: Goliat + 1 punt. RonaldVC -1 punt.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...