King Room Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Wil iemand Vertical Bird doen? Bij mij doet die het niet:S Hij speelt dat filmpje af waar Mad Dogg Rapt en dan hoor je Toreno.. En dan moet ik naar buiten!! Dan is dat filmpje afgelopen en dan krijg ik zwart beeld kan ook geen ESCAPE drukken!! Je krijgt eerst een telefoontje van Ken als je buiten komt!! Wie wil deze missie voro me doen?? MvG. Room Bewerkt: 16 april 2006 door Room
HerrieM Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Edit: Het is gelukt Mission Passed: Vertical Bird Reward: $50.000 De Hydra staat vanaf nu in de hangar op je eigen vliegveld. Natuurlijk geen cheats/mods gebruikt. Opgeslagen op Verdant Meadows Bewerkt: 16 april 2006 door HerrieM
King Room Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Oke bedankt:) Wel graag zo snel mogelijk, want ik wil hem graag weer verder spelen!! Geen Cheat of Mods enz. gebruiken!! MvG. Room Bewerkt: 16 april 2006 door Room
Recommended Posts