Jump to content

vrindin


vinnie1234

Recommended Posts

Nee, dat kan niet, je kan wel in het huis met je vriendin, dat kan naar een tijdje, als ze je een beetje leuk vindt.

Je kan het wel "doen" maar dat kan alleen met een mod, genaamd Hot Coffee, die is gemaakt door PatrickW tevens Admin op dit forum, jammer genoeg kan je die niet meer downloaden, want er is een heel protest in gediend door allemaal mensen.

Ik heb op wat sites gekeken maar de mod is daar weggehaald, door PatrickW zelf, door die reden.

Er is behalve dat geen mogelijkheid.

EDIT: Je kan hem nog wel downloaden, dat kan hier.

Let op je hebt wel de 1e versie van San Andreas nodig, anders lukt het volgens mij niet.

Patrick ik mag die link toch nog wel posten?

EDIT: RonaldVC, wat dom van mij, ik dacht dat het over SA ging.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb het spel iut maar heb geen vrindin in een huis
Nee, dat heb je ook niet in Vice City.. In ieder geval niet zo als in San Andreas.

Typhoon heeft het over San Andreas, waar je wel verschillende vriendinnen moet daten. Maar dat zit niet in Vice City.

Je zal genoegen moeten nemen de hoertjes die op straat lopen. Daar kan je het wel mee "doen", in je auto.. Door met je auto naast zo'n hoertje te gaan staan, een keer te toeteren heb je de kans dat ze instappen. Rij dan naar een rustige plek (het strand ofzo), en ze zal de liefde met je bedrijven. Je ziet de auto een beetje op en neer gaan, en je healthbar gaat omhoog. Ook kost het een beetje geld..

Maar echt bijzonder is het niet, dus stel je er niet teveel van voor..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...