Ferre Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Tips graag Edit: Als hij te donker is dan moet je wat hoger gaan zitten Bewerkt: 16 april 2006 door Ferre Reageren
Little Mister Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik vind het wel mooi, die render en achtergrond is goed gedaan. Verder kan ik er niet veel over zeggen. 7.8/10 (Ik moest inderdaad hoger gaan zitten =D) Reageren
Ferre Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Bedankt. Verder nog rates of tips? Reageren
Backsmash Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ik vind hem te donker en ik ga hoger of lager zitten maar dat helpt geen meter. komt vast omdat ik een kast van een beeldscherm heb. 7.5/10 render is mooi. de achtergrond wat minder. Reageren
Synchro Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Mooi werkje heb je daar gemaakt. Het enige wat me stoort dat je de render veel te veel verkleint hebt. Dit vult de sig niet , begrijp je? Ik vind de sig nu wat leeg , de text past wel. ( dezelfde text zoals altijd ) Border mag wel wat zichtbaarder. 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.