Silverwing Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: 360x118 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Ja Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.. En voor het stemmen is het het best dat je je skin even veranderd naar Calired, want daar is mijn sig het best in bekeken. Wie wilt?
Arjen Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Zou ik mogen? Ik heb mijn ontwerp aan de jouwe aangepast, zodat het een eerlijke battle word.
Silverwing Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Natuurlijk Arjen, heel leuk voor tegen jou te battlen. Het stemmen kan beginnen! Silverwing Arjen
Ruurd31 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Als je deze signature's goed en mooie wilt bezien, moet je ze even op de CaliRed 2.1. skin zetten!! Ik vind die van Silverwing en Arjen allebeide heel mooi. Ik kan bijna geen keuze maken, maar toch doe ik het! Die van Silverwing van op de popOrange skin erg tegen, maar op de Calired skin is hij erg mooi. Alles is netjes afgewerkt en de rand vind ik erg mooi. Arjen zijn sig is ook heel mooi, alleen dat rande valt me erg tegen. Dat grijsachtige randje is niet echt mijn smaak, maar toch 2 supersigs. Echt een battle op een hoog niveau! De personen op Arjen's signature hebben een achtergrond of een schaduw, dat is erg mooi. Nog 1 klein dingetje had ik anders gedaan, Arjen. De linker van van jou signature is heel anders dan die van de rechterkant. Dus niet echt mooi vind ik, daarom stem ik op Silverwing. Arjen., jij verdient toch een dik applaus en een buiging!
Dago58x Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ik vind die beide sig's echt tof Maar Toch kies ik voor Arjen
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Ik ga voor Arjen. Ik vind hem echt heel mooi geworden. Ik vind de tekst ook mooi bij passen, die van Silverwing vind ik te licht. Sorry Silverwing, maar Arjen krijgt mijn stem. Bewerkt: 17 april 2006 door General Lee
RonaldVC Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Echt allebei topwerk. Heel erg mooi gemaakt . Ze zien er inderdaaad nog mooier uit in de calired... Die van Silverwing is totaal iets wat je normaal niet gewend bent van een signature. Normaal gesproken ligt de nadruk op de render, en dan een leuke achtergrond erbij.. Maar bij deze is de render zegmaar versmolten met de achtergrond, zodat het gewoon één geheel is. De kleuren zijn heel goed, en de letters vallen (gelukkig) niet teveel op.. Bij de signature van Arjen vind vooral het onderscheid van links en rechts zo mooi. Aan de linkerkant licht en rechts donker.. Je kan het met wat fantasie zien als links is het goede en rechts is het kwade.. De letters zijn ook heel goed gekozen, misschien iets te licht van kleur.. Het enige wat ik niet zo mooi vind is de border, misschien is een gradiant border in iets donkerdere kleuren dan de achtergrond beter. Maar smaken verschillen . Allebei bijna perfect, maar vanwege de border van Arjen gaat mijn stem naar Silverwing. Succes nog beiden.
Silverwing Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Arjen En waarom? Zeg er liefst ook bij waarom je op hem stemt. Dit geldt ook voor de anderen.
Gta Ripper Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Ik stem op Silverwing. Waarom: die van Silverwing heeft erg mooie kleuren, goed font. Die van Arjen is ook wel mooi alleen ik vind die letters echt walgelijk sorry. Bewerkt: 17 april 2006 door gta ripper
.Sharingan Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Echt allebei topwerk. Heel erg mooi gemaakt . Ze zien er inderdaaad nog mooier uit in de calired...Die van Silverwing is totaal iets wat je normaal niet gewend bent van een signature. Normaal gesproken ligt de nadruk op de render, en dan een leuke achtergrond erbij.. Maar bij deze is de render zegmaar versmolten met de achtergrond, zodat het gewoon één geheel is. De kleuren zijn heel goed, en de letters vallen (gelukkig) niet teveel op.. Bij de signature van Arjen vind vooral het onderscheid van links en rechts zo mooi. Aan de linkerkant licht en rechts donker.. Je kan het met wat fantasie zien als links is het goede en rechts is het kwade.. De letters zijn ook heel goed gekozen, misschien iets te licht van kleur.. Het enige wat ik niet zo mooi vind is de border, misschien is een gradiant border in iets donkerdere kleuren dan de achtergrond beter. Maar smaken verschillen . Allebei bijna perfect, maar vanwege de border van Arjen gaat mijn stem naar Silverwing. Succes nog beiden. Hij haalt me als gewoonlijk de woorden uit de mond ! Stem Silverwing
Giorgo Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Mijn stem gaat ook naar Silverwing... Ik vindt zijn tekst al veel mooier. Ik vindt die weerspiegeling in die render bij Arjen niet zo mooi. SW heeft een mooie gloed gemaakt...
Silverwing Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Tussenstand Arjen - 3 Silverwing - 6 Nog stemmen.
-Niels- Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Silverwing je hebt werkelijk waar topwerk gemaakt. De tekst vind ik erg leuk en background + render ook. Maar ik ga toch voor Arjen, dat is meer waar ik van hou. Die kleuren spreken mij erg aan, en de render ook. Stem: Arjen
Recommended Posts