Froodooo Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Hier weer een nieuwe Tut van mij! Ik hoop dat jullie hem goed vinden, en reacties en vragen mogen altijd worden gepost! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Mooie Tut man. Hij is ook nog eens makkelijk te volgen. Reageren
Daan007 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Goeie Tut Froodooo ik ga hem gebruiken in de volgende battle denk ik Reageren
Bezoory Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 weet iemand waar je diej render vandaan haalt/?? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 weet iemand waar je diej render vandaan haalt/?? Gamerenders en we hebben hier ook het Mega render pack met meer dan 1000 van dit soort renders. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 weet iemand waar je diej render vandaan haalt/?? Kijk eens op deze sites: Gamerenders > Wel regstreren Planetrenders Clantemplates Als hij daar niet tussen staat, weet ik nog wel wat anders. Als je eens naar dit topic gaat kun je een gigantisch grote render pack downloaden, als ik me niet vergis zit hij in deel 1. Een andere en simpele oplossing is Froodooo even netjes vragen, PM/PB. Reageren
ZyKonn Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Deze tut kan ik goed gebruiken ben beginner dus ik wil eerst even met tekst en brush beginen Tis wel een mooie uitleg Gr. Reffik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.