Wrieh Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 hoi ik wil graag versie 2 hebben van san andreas en ik wou de 2 bestanden downlaapen maaer ik ben geen lid van raphidesare ofzo en dus wil iemand anders die er wel lid van is hem in de bijlagen doen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Hey Jens Brinkman, Als je bestandjes via Rapidshare wilt uploaden/downloaden hoef je daar geen lid van te zijn. Als je 2 bestanden van Rapidshare wilt downloaden, klik je op de link van de download. Als je dat gedaan hebt Klik je op "Free". Nu moet je even een paar seconden (+/- 30 bij een groot bestand boven de 1MB) wachten. Als die tijd om is, moet je een cijfer- /letter- code invoeren. Als je dat gedaan hebt, klik je op die grijze balk. Nu wordt kun je het bestand ergens opslaan en klik je op downloaden. Als het downloaden klaar is staat hij op je PC. ------- Als je versie 2 van San Andreas wil downloaden is dat illegaal (=Warez). Daarbij mag ik je niet helpen, heb je bijvoorbeeld 2 bestanden voor V2 nodig (een script ofzo) dan wil ik je die wel geven. Als je wilt Jens, moet je de precieze naam van het bestand geven. Dan upload ik ze wel voor je. Ik hoor snel van je Jens Brinkman Bewerkt: 16 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Wrieh Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Mains.scm en script.img Sa_id_convert.exe. zo hete de bestanden;) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Upload ik wel voor je - Ge-upload: V2-Scrips en SA_ID_Convert Link: http://rapidshare.de/files/18142941/Scipts...onvert.zip.html Met het download stappenplan hierboven, moet het wel lukken Jens Brinkman. Succes! Bewerkt: 16 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.