vinnie1234 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 kan je ook je eigen liedjes in de auto luisteren zoals in vice city Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ja dat kan! Volg dit stappenplan van ruurd31: Stappenplan: Als eerste zet je de liedjes in de map User Tracks. Dat vind je in Mijn documenten in de map San Andreas User Files. Als je dan het spel opstart ga je als eerste naar Options, dan klik je op Audio. Dan zie je ongeveer in de midden User Track Options staan. Dan klik je op Scan User Tracks. Dan scan hij de liedjes en kun je ze horen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Klopt Dutchy3010. Ik vergeet er wat bij te vermelden, maar dit is eigenlijk wel heel logisch. Als je San Andreas dan gestart hebt, moet je tijdens het spelen van San Andreas. Als je dan in een voertuig zit dan moet je de radio wel even op San Andreas User Tracks zetten. Als je dat niet doet, hoor je nog niets Reageren
Rullez Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 kan je ook je iegen muziek luisteren op de ps 2 ? Reageren
Juju Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Nee, dat kan natuurlijk niet, Op je PC kopieer en plak je de liedjes vanaf een map, naar de User Tracks. Op de PS2 heb je geen media-player, of überhaubt een map, dus kan je ook niet je eigen liedjes luisteren, alleen die al in het spel zitten Reageren
RogierS. Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Zou dat ook niet kunnen d.m.v. een of ander snoertje Italia Juju? Er staat me iets bij dat iemand dit wel geflikt had. Forgive me if i'm wrong. Reageren
Juju Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Sorry, ik zou t niet weten Ik heb niet veel verstand van dat soort dingen, maar als iemand volgens jou dat wel gelukt was, dan zou 't wel kunnen he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.