Rullez Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 wat voor missies wil je en wil je een stand dat je een missies stand heb en een vrijen stand Reageren
Argon Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Van die standen vind ik nogal dom want je kan nu toch gewoon de missies negeren, dus als Rockstar er daarvoor nu zoveel dagen extra werk in gaat steken denk ik dat ze zelf "verloren tijd" vinden. En wat maakt het nu iemand echt uit je kan ze gewoon niet doen en wat fun maken in de stad. En ik zou graag heel veel schiet missies hebben en ook wat meer vlieg missies want daar zitten alleen maar die missies van Verdant Meadows (niet boos worden als het fout geschreven is) in de huidige GTA San Andreas. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 hlemaal mee eens maar het is wel kut dat je alle landjes nog niet in het begin hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.