Jump to content

Start niet op

Recommended Posts

Geplaatst:

ey ik wil net na een hele tijd niet gespeeld te hebben voor de 2e keer SA op mijn

pc installeren. gaat allemaal goed enz, maar als hij dan ongeveer op 75% van het installeren

krijg ik een pop up met een fout melding : "kan niet alle gegevens voor bestand c:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/models/gta3ac7d.rra opslaan. de gegevens zijn verloren gegaan. deze fout kan zijn veroorzaakt door een fout in de computerhardware of de netwerkverbinding". dan gaat de installatie wel gewoon verder en eindigt ook goed enz. maar als ik dan het spel probeer te starten krijg ik weer een fout melding dan staat er : "in gta_sa.exe is een fout opgetreden en moe worden afgesloten"

hoe krijg ik dit probleem opgelost want ik heb echt weer zin om te spelen.

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

A: Weet je zekr dat je San Andreas legaal hebt ?

B: Probeer eens te installeren zonder SA Radio erbij (miss helpt dat, bij mij iig wel)

C: Probeer ook eens alle andere actieve programma's af te sluiten terwijl je instaleert.

D: Ik weet geen D meer :puh: , miss iemand anders nog ?

Veel succes in ieder geval !

Bewerkt: door Crifox
Geplaatst:

het ligt in ieder geval niet aan de cd ik heb nu ook nog een andere geleent en die doet precies hetzelfde.

weet iemand nog wat ik moet doen ????

Geplaatst:
A: Weet je zekr dat je San Andreas legaal hebt ?

B: Probeer eens te installeren zonder SA Radio erbij (miss helpt dat, bij mij iig wel)

C: Probeer ook eens alle andere actieve programma's af te sluiten terwijl je instaleert.

D: Ik weet geen D meer :puh: , miss iemand anders nog ?

Veel succes in ieder geval !

D :puh: : Verwijder gta_sa.set eens dit vind hier: Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files/gta_sa.set

Laat eens weten of het werkt :)

Geplaatst:

Gta_sa.set lijkt mij persoonlijk nogal sterk aangezien het al fout gaat met de installatie. Als bovenstaand dus niet gewerkt heeft, zou je miss een mailtje naar r* kunnen sturen (kan als je hem legaal hebt).

Veel succes iig :)

Geplaatst:

Een mailtje naar R* zal weinig tot niets uithalen, je kan het natuurlijk wel proberen en áls ze antwoord geven zeggen ze waarschijnlijk dat het aan je systeemspecs ligt.

Wat zijn je systeemspecs? Daar kan je achter komen door naar Start -> Uitvoeren te gaan en dxdiag in te toetsen. Zodat we zeker weten óf jouw pc wel geschikt is voor SA..

Zorg er in ieder geval voor dat alle programma's gesloten zijn voordat je de installatie begint.

Je kan ook even proberen je firewall uit te zetten voor dat je het spel installeerd, want dat geeft ook soms wel eens problemen.

Geplaatst:
het ligt in ieder geval niet aan de cd ik heb nu ook nog een andere geleent en die doet precies hetzelfde.

weet iemand nog wat ik moet doen ????

Een andere DVD lenen heeft geen zin, Probeer de DVD nog eens te lenen en instaleer de DVD op je comp.

(Unistal eerst de andere) SA gaat nu in alle gevallen niet werken, want je moet eerst gta_sa.set verwijderen

daarnaa kan je pas oordelen of hij niet werkt, als die dvd niet goed werkt op je comp. dan kan het niet anders dan aan je Scherm (instellingen) liggen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...