~Mario~ Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik heb 49 van de 50 oysters gevonden.Maar nu is dus het probleem ik kan de laaste oyster maar niet vinden.Ik heb 3 keer de kaart van wikigta bekeken.Ben overal een keer opnieuw geweest. Maar ik kan hem niet meer vinden hoe kan dat? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Heb je het spel op de PC? Dan vraag ik je om je savegame even te uploaden via "Jou persoonlijke bijlagen" of via Rapidshare.de. Dan download ik je savegame, ik heb een programma op mijn computer staan waar ik in savegame's kan kijken. Bijvoorbeeld welke Oyster je bent vergeten. Als je hem op de PS2 of hebt, kun je het beste het kaartje van WiKiGTA uitprinten met de stippen. Dan ga je alle plaatsen bijlangs, en streep je dat stipje weg. Dan weetje dat je er bent geweest, zo ga je alle plekken bijlangs. En dan weet je zeker dat je hem hebt gepakt. Je kunt ook nummer 1 t/m 50 nummeren op een stukje papier. Als je dan bij nummer 1 bent geweest streep je nummer 1 door. Dit kost lekker weinig inkt en zo kun je ook zien welke plekken je bijlangs bent geweest. Zo weet je ook welke je niet vergeten bent. Bewerkt: 16 april 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik heb hem op de xbox, ik ben zeker overal al 3 keer opnieuw geweest. Maar ik kom er echt niet uit.Kan dit komen door het gebruiken van cheats? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Nee, volgens mij niet. Ik zelf heb het met GTAIII ook eens gehad dat niet alle Hidden Packages er lagen. Ik had niet gecheat op die savegame en toch misde er 1. Misschien is het ook wel bij jou het geval dat niet alle Oysters er liggen, om ze toch allemaal te kunnen en willen pakken, zul je overnieuw moeten beginnen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ja dag weer helemaal overnieuw.Hoe kan dat dan dat die er niet meer ligt? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Tja, hoe weet ik dat. Dat is gewoon ervaring. Bij mij is er ook eens 1 verdwenen en nooit meer terug gekomen, dsat is gewoon pech. Welk nummer mist er trouwens? Of welke Oyster. Want er zijn vast wel screens op WiKiGTA hoe ze precies liggen. Dan kun je ze pakken, omdat je misschien niet op de juiste plaats was. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Nou misschien die bij de Garver brug. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Sorry voor deze dubbelpost, maar ik snap er echt niets van!!!! Bewerkt: 17 april 2006 door searagent Reageren
Velaro Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ga eens langs alle Oysters ; Van Nummer 1 tot 50 en kijk welke er ontbreekt.Misschien vind je hem dan toch en had je gewoon niet zo goed gekeken Reageren
ZOrange Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ik had het zelfde probleem in VC! Mar had wel gecheat, ik had alles gedaan maar vond 1 HP niet! toch wist ik waar hij lag, maar hij lag er niet! Mss heb je het zelfde probleem. Maar bij SA heb ik ook gecheat en heb ze allemaal gevonden. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Bij Vc heb ik wel alle hidden packages gevonden. Maar ik vindt dit wel heel vaag. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Bij Vc heb ik wel alle hidden packages gevonden.Maar ik vindt dit wel heel vaag. Als je in VC alle Hidden Packages hebt gepakt, is dat geen garantie dat in andere Rockstar Games wel alles zit. Zoals ik al eerder zei zit er maar 1 ding op om alles te pakken. Loop alle plekken nog eens bijlangs en probeer dit truckje eens: Als je hem op de PS2 of hebt, kun je het beste het kaartje van WiKiGTA uitprinten met de stippen. Dan ga je alle plaatsen bijlangs, en streep je dat stipje weg. Dan weetje dat je er bent geweest, zo ga je alle plekken bijlangs. En dan weet je zeker dat je hem hebt gepakt.Je kunt ook nummer 1 t/m 50 nummeren op een stukje papier. Als je dan bij nummer 1 bent geweest streep je nummer 1 door. Dit kost lekker weinig inkt en zo kun je ook zien welke plekken je bijlangs bent geweest. Zo weet je ook welke je niet vergeten bent. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ik heb ze dus alle 50 keer al keer overgestreept. Hoe kan dat dan dat die ene oyster weg is? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 (bewerkt) Ik heb ze dus alle 50 keer al keer overgestreept.Hoe kan dat dan dat die ene oyster weg is? Dat komt omdat je misschien gecheat hebt, of iets anders hebt gedaan. Soms ligt er ook wel 1tje niet, maar dat is een heel bijzonder geval. Met cheaten liggen ze er ook wel, maar zonder ook. Misschien wel bij jou, dus best wel minder. Searagent, misschien moet je alles nog een keer chekken met de plaatjes van WiKiGTA erbij. Dan weet je precies hoe ze liggen en dan kun je ook goed zien of je hem gepakt hebt of niet. Want je weet dan precies het plekje waar de Oyster moet liggen. Zo kun je hem nog beter pakken. Chek ook deze quote's eens: Tja, hoe weet ik dat. Dat is gewoon ervaring. Bij mij is er ook eens 1 verdwenen en nooit meer terug gekomen, dsat is gewoon pech. Welk nummer mist er trouwens? Of welke Oyster. Want er zijn vast wel screens op WiKiGTA hoe ze precies liggen. Dan kun je ze pakken, omdat je misschien niet op de juiste plaats was. Ik had het zelfde probleem in VC!Mar had wel gecheat, ik had alles gedaan maar vond 1 HP niet! toch wist ik waar hij lag, maar hij lag er niet! Mss heb je het zelfde probleem. Maar bij SA heb ik ook gecheat en heb ze allemaal gevonden. Bewerkt: 17 april 2006 door Ruurd31 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ja nee hij moet er gewoon nog wel leggen!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.