masterbrain13 Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Heey ff iets rechtzetten hoor Sweet is je broer tog? Kendl is je zus tog? In de missie sweet & kendl zegt sweet als je bijna de missie gehaald heb I Am gonna take care of some bisness (big love) ofte wel ik ga ff wat recht zetten grote liefde Sweet gaat HET met Kendl doen maar het zijn broer en zus Hoe kan dat of snap ik het nou verkeerd???? Greetz Reageren
W Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Sweet and Kendl is een missie ergens in het begin. De missie waar jij het over hebt heet Sweet's Girl, en daar gaat ie het niet doen met Kendl maar met een hoer. Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ja Sweet is je broer. Ja Kendl is je zus. En in die missie moet je Sweet en zijn Girlfriend redden. En dan zegt Sweet dit: I Am gonna take care of some bisness (big love) Maar hij bedoeldt dan zijn vriendin niet Kendl. Wat zijn vriendin ging met hem in huis. Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Heeft hij niet, die vrouw in die missie is gewoon zijn girlfriend, ze heeft geen genoemde naam, en komt later ook niet meer voor in het spel. Reageren
masterbrain13 Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 ja maar na die missie ga je weer naar sweet (dan begint de missie Cesar vialpando) en dan zie je kendl met sweet en sweet maakt ruzie Als je de missie bijna uit het zegt CJ :ik moet van sweet op je passen zorgen dat ej niks over kwam!) Reageren
nick Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ja dus? Dat is gewoon broeder en/of zuster liefde. Hij kan wel kwaad zijn maar hij geeft wel nog om haar. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Nog even over Knendl gesproken. In 1 van de laatste missies van de Storeline gaat Cesar Kendl om huwenljk vragen. Lees voor meer informatie Los Desperatos op WiKiGTA. De Intro+de rit naar Unity Station is beschreven. De rest volgt. Reageren
Arjen Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Big Love betekent 'Veel respect' in San Andreas. Reageren
Maarten!! Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Nog even over Knendl gesproken. In 1 van de laatste missies van de Storeline gaat Cesar Kendl om huwenljk vragen. Lees voor meer informatie Los Desperatos op WiKiGTA. De Intro+de rit naar Unity Station is beschreven. De rest volgt. even een vraagje over die missie maar als je tussen de missies die gele gebieden daar verovert zijn ze dan toch van jou komen dan er wel vagos of orange grove street gozers Reageren
Juju Geplaatst: 19 april 2006 Rapport Geplaatst: 19 april 2006 Big Love betekent 'Veel respect' in San Andreas. Ja, want CJ zegt daarna, als ik het goed heb, Much love, bro of dat is ergens anders Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.