Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb wéér een probleem, ik heb namelijk een heel vaag beeld bij SA.

Als ik in het water zit, is het heel raar groenig :?, en in de lucht zie ik zelfs helemaal niets meer, behalve grijs en m'n vliegtuig.

Help me aub

Ps: en dan nog iets raars, ik doe vaak SA spelen met m'n koptelefoon op, en daar hoor ik ook heel vaag de geluiden door, alsiemand op straat iets zegt, hoor ik heel veel gekraak enz.

en als ik rijd, dan hoor ik soms de motor hard en soms zacht :?

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Italia Juju,

Voor GFX-problemen heb ik dit gevonden met de zoekmachine (chek de quote hieronder). Misschien moet je maar wat proberen hiermee om een perfecte beeld te kunnen vormen in San Andreas.

Voor het geluidsprolemen zijn 2 dingen, die ik denk dat het fout kan zijn. Je headset is te oud en daardoor het begint te kraken. Als je dit altijd hoort, ook zonder headset moet je misschien even een bestandje verwisselen, dat fixed soms geluidsproblemen. (Chek de 1e post in dit topic over bestandjes verwisselen) Ik raad je wel aan om van jou oude bestandje even een backupje te maken. Mocht dat ook niet helpen, dan kun je misschien de Nomorehottcoffee-patch installeren. Deze fixed GFX problemen en andere problemen.

Héél véél succes Italia_Juju!! :cya:

gtasa0qw.jpg

Dit zijn dus mijn opties.

Waar een rood vierkant omheen staat, zijn even wat aandachtspunten om je beeld er goed uit te laten zien.

Draw Distance

De Draw Distance bepaald hoe ver je kunt zien. Hoe hoger hij is, hoe verder je kunt kijken.

Als je hem net zoals op het plaatje zet, dus 10 tot 12 streepjes gevuld, heb je opzich een prima beeld.

Je kunt meer streepjes gevuld krijgen door met de pijltjestoetsen op de pijl naar rechts te drukken.

Visual FX Quality

Om een mooi beeld te krijgen, zou ik deze op High, of ééntje daaronder zetten.

Als je hem op Low zet, wordt je beeld alleen maar slechter.

Resolution

Hoe hoger de resolutie staat, hoe beter het spel eruit ziet. Je moet de resolutie niet hoger zetten dan de grootte van je scherm,

maar precies op de grootte van je scherm, want anders zou het kunnen dat je beeldscherm het niet trekt.

Te laag is ook niet goed. Bij een tè lage resolutie kan je beeldscherm Out of range aangeven,

en dat is heel moeilijk weer goed te krijgen.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

!! Ik had dat probleem ook eerst! Ik had de backup van mijn PC er opgegooid (toen hij net binnen was) en nu werkt hij er weer goed op. Maar ik had problemen met mijn PC net zo groot als de zon :clown: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...