W Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Jaja ik heb weer iets ontdekt: Je kan Truth's busje niet pakken in de missie Riot! Naja het kan wel, maar zelfs als je de missie laat falen blijft het spel in Riot mode! Als je die bus dus in een garage zet en saved dan zit je voor altijd in Riot mode!!! Reageren
ZOrange Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Goed gevonden! Dit kan iets heel belangerijk zijn, als het nog niet ontdekt was! Stuur een Mailtje hier over naar de mods!* *alleen als het nog niet bekent was! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Jaja ik heb weer iets ontdekt:Je kan Truth's busje niet pakken in de missie Riot! Naja het kan wel, maar zelfs als je de missie laat falen blijft het spel in Riot mode! Als je die bus dus in een garage zet en saved dan zit je voor altijd in Riot mode!!! Goed man. Reageren
Maarten!! Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 maar na end of the line gaat het toch weer uit Reageren
Velaro Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik heb dat Busje gepakt en heb geen enkel probleem.Heb zelfs al End Of The Line uitgspeelt...Ligt dit niet aan jouw PC ? Reageren
W Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Oh sorry Killer of Police heeft gelijk... Na de missie End of the Line wordt de hele Riot-affaire weer opgeheven, of je nu gesaved hebt of niet. Dan kan dit topic wel op slot.. Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 ik had persies et zelfde gedaan met dat busje... roit mode ging gewoon uit.. alleen wat m'n probleem was.. ging weer es kijke of ie er nog stond in m'n garage... stond er nog gewoon.... had end of the lines uitgespeeld.. en nog veel emer dingen gedaan... toen kwam ik in de buurt en dacht.. HE ik gaa es kijke... deek gragae open.. bleek dat de paint job weg was en er zo'n stom busje in normale kleuren te staan... k wete dta et een soort bug is... maar als ie er nie was had ik et busje gewoon en voor de rest geen problemen Reageren
ikt Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Je hebt dan schade toen je het karretje erin parkeerde. Dat bebeurt ook bij Streetracer getuned bij Wheels arch Angles Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Je hebt dan schade toen je het karretje erin parkeerde. Dat bebeurt ook bij Streetracer getuned bij Wheels arch Angles Fout, je hebt de cheat Riot ingeklikt, dan wordt het paint wit. Heb ik weleens gehad met een streetracer, had de cheat Riot aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.