RobertSA Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Hallo, Ik heb een ps2 , die ga ik verkopen omdat ik er nooit meer iets mee doe, en mijn broertje vind een GameCube leuk, ik heb er ook geen bezwaar tegen dus die gaan we (waarschijnlijk)kopen. Nou is mijn vraag: Hoeveel kost hij? is hij al afgeprijsd of niet ? iemand zei dat ie 70 € kosten. Ik hoor het wel Edit: Weet iemand ook een winkel waar hij te koop is?(b.v mediamarkt) Bedankt;) Bewerkt: 16 april 2006 door robertsa Reageren
.Syfes Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) hij kost ik denk het toch 100 euro met een game er bij, ik zou dat toch doen . Bewerkt: 16 april 2006 door Syfes Reageren
Yohan Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 100 euro zou de prijs zijn, denk ik... Als je besluit voor een GameCube te gaan moet je je 1 ding afvragen, ''Hou ik van Mario games'' veel mensen hebben namelijk een probleem met alle Mario related games waarvaan de Cube er nogal veel van hebt. Als je Nintendo kan waarderen zijn er natuurlijk nog andere niet Mario titels voor de Cube en is dit dus een goede keus, Weet wel dat je met de Ps2 waarschijnlijk wel meer spellen kan spelen omdat Nintendo nogal buitengesloten word met vele Games. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 op de gamecube heb je het meeste mario spellen. Je hebt wel True Crime Ney York city voor op de gamecube. Maar dat is ook het enige. En op de gamecube zijn GEEN gta,s. Ik zou het NIET doen. Maar de keus is aan jou. Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ik heb hem zelf, met zeker vette spellen, waaronder Timesplitters 3, King Kong, Fifa 2006, Splinter Cell 3, en nog wel meer, dus spellen zijn er zeker wel. Alleen om nu nog een cube te kopen, vind ik nogal zonde. En trouwens, met de komst van de Revolution staat marktplaats vol met cubes. Dus nieuw zou ik zeker niet doen! Veel succes met je beslissing. Greetz Wazuup Reageren
RobertSA Geplaatst: 17 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Ik heb hem zelf, met zeker vette spellen, waaronder Timesplitters 3, King Kong, Fifa 2006, Splinter Cell 3, en nog wel meer, dus spellen zijn er zeker wel. Alleen om nu nog een cube te kopen, vind ik nogal zonde. En trouwens, met de komst van de Revolution staat marktplaats vol met cubes. Dus nieuw zou ik zeker niet doen! Veel succes met je beslissing. Greetz Wazuup Ja alleen , hij is ook voor mijn broertje, maar er zijn ook veel sportspellen enz. op, en k weet nou wel een goedkoop adresje om hem te kopen, en de revolution hoef ik niet;)maar toch bedankt;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.