Jump to content

Ice age the meltdown

Recommended Posts

Geplaatst:

Ice Age the Meltdown

Een film waar waarschijnlijk iedereen wel van heeft gehoord.

Na de ijstijd in deel 1 begint het te smelten. Alle dieren zetten in een soort uitgerekte kom, waardoor de gevolgen van een overstroming rampzalig zouden zijn. Aan de andere kant van de kom staat een "boot" (een stuk hout :clown: ). Op hun tocht erheen, gebeurt er vanalles.

Ik vind het echt een topfilm, heel humorvol, en cool verhaal :*D .

Wat vinden jullie ervan?

Geplaatst:

is idd een leuke film heb hem afgelopen weekend gezien samen met me vriendin

ga zometeen denk ik maar ff ice age 1 kijken want die had ik nog niet gezien maar ik heb hem wel ;)

Geplaatst:

Ik ben hem 2 weken geleden gaan zien, hij speelde toen nog maar net in de cinema, en ik moet zeggen dat het een top film was, leuk verhaal inzat, zoals gevoelens, humor, liefde, echt top gemaakt ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem 3 weken geleden gezien

't Is wel een toffe film

en zoals robertsa al zei: het is inderdaar voor jong en oud

XboxGta :cya:

Bewerkt: door XboxGta
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de eerste Ice Age film gezien en ik moet zeggen,het is geen slechte film.Ik ga mischien volgende week eens naar de bioscoop,mischien naar Ice Age 2.Geef me eens 1 goede reden waarom ik hem moet zien.:) Nee,die positieve commentaar die ik hoor beinvloed me toch wel wat dus ik denk dat ik hem binnekort wel eens ga bekijken. :D

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:

Nou svenie, je zult zien dat de tweede een goede film is

Ik vond de eerste niet echt een goede, heb nooit echt naar ice age gekeken, maar door de 2de film, ben ik er bijna fan van geworden ;)

Geplaatst:

Hij is echt gaaf.. Vooral het stuk dat Manny denkt dat hij uitgestorven is en Sid daar liedjes over gaat zingen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...