Alexy Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ice Age the Meltdown Een film waar waarschijnlijk iedereen wel van heeft gehoord. Na de ijstijd in deel 1 begint het te smelten. Alle dieren zetten in een soort uitgerekte kom, waardoor de gevolgen van een overstroming rampzalig zouden zijn. Aan de andere kant van de kom staat een "boot" (een stuk hout ). Op hun tocht erheen, gebeurt er vanalles. Ik vind het echt een topfilm, heel humorvol, en cool verhaal . Wat vinden jullie ervan? Reageren
RobertSA Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Heb hem gezien , leuk voor jong en oud!! Reageren
killerbee Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 is idd een leuke film heb hem afgelopen weekend gezien samen met me vriendin ga zometeen denk ik maar ff ice age 1 kijken want die had ik nog niet gezien maar ik heb hem wel Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Het ziet er wel leuk uit. Ik moet hem nog zien. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Ik ben hem 2 weken geleden gaan zien, hij speelde toen nog maar net in de cinema, en ik moet zeggen dat het een top film was, leuk verhaal inzat, zoals gevoelens, humor, liefde, echt top gemaakt Reageren
XboxGta Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) Ik heb hem 3 weken geleden gezien 't Is wel een toffe film en zoals robertsa al zei: het is inderdaar voor jong en oud XboxGta Bewerkt: 25 april 2006 door XboxGta Reageren
Svenie Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 (bewerkt) Ik heb de eerste Ice Age film gezien en ik moet zeggen,het is geen slechte film.Ik ga mischien volgende week eens naar de bioscoop,mischien naar Ice Age 2.Geef me eens 1 goede reden waarom ik hem moet zien. Nee,die positieve commentaar die ik hoor beinvloed me toch wel wat dus ik denk dat ik hem binnekort wel eens ga bekijken. Bewerkt: 25 april 2006 door svenie Reageren
TheGuardian Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Nou svenie, je zult zien dat de tweede een goede film is Ik vond de eerste niet echt een goede, heb nooit echt naar ice age gekeken, maar door de 2de film, ben ik er bijna fan van geworden Reageren
Daan007 Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Hij is echt gaaf.. Vooral het stuk dat Manny denkt dat hij uitgestorven is en Sid daar liedjes over gaat zingen Reageren
RobertSA Geplaatst: 25 april 2006 Rapport Geplaatst: 25 april 2006 Of met een van die buidelratjes: I believe I can fly( Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 26 april 2006 Rapport Geplaatst: 26 april 2006 Ik heb hem ook gezien. Best een leuke film Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.