Synchro Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Dit is een van mijn eerste avatars op size 100x100. Ik had er in het verleden ook nog maar die zuigen. Deze is zonder border en dat is de bedoeling. Met is hij zeker slecht , hoor. # Ronaldinho Reageren
Synchro Geplaatst: 16 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Wilt iemand reageren , ja? Ik geef ook reacties met tips , dan zou ik ook willen dan ik eens rates kreeg. Naja , Dit is v2 in signature styl. Let niet op het wit van de achtergrond , anders kreeg ik het niet gedaan. # Ronaldinho ( Sig styl ) Reageren
Silverwing Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Hele mooie stijl Synchro, zeker op je sig is het goed gelukt. De tekst past er heel goed bij. 9/10 voor beide. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 Bij die Signature Synchro, Die achtergrond vind ik heel mooi. Ja ik ben slecht in Raten dus .. het is maar 1 zinnetje ! / Toch geef ik voor Ava + Signature een 8.10 ! !!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.