gta player Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 (bewerkt) de website's ign en gamespot kregen toch veel exclusive screen shots van rockstar ik vraag me af of dit dit weekend weer is. wat denken jullie? zal er dit weekend weer een ign/gamespot komen? Bewerkt: 1 oktober 2004 door gta player Reageren
Arjen Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 een wat :huh: Nieuwe screenshots van IGN of Gamespot. Maar daar kun je niks over zeggen, gta player, we kunnen niet in de toekomst kijken. Reageren
gta player Geplaatst: 1 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 wat denken jullie? Reageren
Eros Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 tuurlijk gaan ze nog info vrijgeven anders kunnen ze het evengoed al in de winkels leggen het is toch klaar Reageren
Spike Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 tuurlijk gaan ze nog info vrijgeven anders kunnen ze het evengoed al in de winkels leggen het is toch klaar nope kopies zijn nog niet klaar Reageren
Eros Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 als ze nu is in de plaats van info vrij te geven het spel kopiëren dan hebben wij het sneller en kunnen we het allemaal zelf ondervinden :lol: Reageren
Spike Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 als ze nu is in de plaats van info vrij te geven het spel kopiëren dan hebben wij het sneller en kunnen we het allemaal zelf ondervinden :lol: jaah dat zal cool zijn maar ik denk niet dat ze zo gek zijn Reageren
Eros Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 Tjah , dat gaan ze zeker niet doen , je zegt zo gek , bedoel je dat ze al gek zijn ofzo ? Reageren
Spike Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 Tjah , dat gaan ze zeker niet doen , je zegt zo gek , bedoel je dat ze al gek zijn ofzo ? hahaha, nee dat niet maar we w8en af tot 29okt en als we geluk hebben komt die eerder maar dat zie ik ook niet zitten <_< Reageren
Eros Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 Waarom niet zou toch leuk zijn als die een week vroeger kwam een week minder stress :lol: Reageren
Spike Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 Waarom niet zou toch leuk zijn als die een week vroeger kwam een week minder stress :lol: jaaah maar overal staat aangegeven 29okt btw kijk is in je pb! Reageren
Eros Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2004 Heb je al toegevoeg wil je effe accepteren aub Reageren
liltuner Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 ontopic please! ik denk eerlijk gezegd dat er een week VOOR de release nog veel info+screens komen want dat laatste beetje info en screens moeten NET de doorslag geven om San Andreas te kopen Reageren
The Godfather Geplaatst: 2 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2004 welke doorslag...toen ik hoorde dat GTA SA uitkwam wist ik al genoeg B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.