hafireck Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 voor iedereen een tank zal de politie me uit de lucht schieten nee vast niet een ding is zeker in vlieg nooit met jou mee in de helikopter wat?? moest me auto's toch ergens kwijt vliegende boot fuctie heeft nog wel een klein probleem oh nee me motor zinkt!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2006 (bewerkt) Ey Hafireck,Welkom op het forum! Leuke screens man! Maar je hoeft ze niet in een nieuw topic te posten, je kan al je home-made screen in dit topic plaatsen. Als je vooraan niet weet of iets al bestaat ga je even naar de Zoekfunctie daar kan je alles intype, en dan zoekt hij voer er al een onderwerp over is op dit forum. Zoekfunctie staat linksboven onder de naam Search. Had gekeken je kon hem in dat topic plaatsen, daar kan je al je Vice City screens posten. Bewerkt: 16 april 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2006 in plaats van reply heb je new topic gebruikt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2006 Hey brbplayer, Kijk voortaan even naar de post voor je: Ik: 16 Apr 2006, 19:41:43 Jij: 1 Jul 2006, 17:32:09 Jij voegt niet echt iets nuttigs toe aan dit topic, dus bumb dit topic ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 die boot had de verkeerde afslag genomen zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.